Psychologia w pracy
Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.

Znajomość podstaw psychologii jest przydatna w praktyce właściwie w każdym obszarze życia, w którym mamy kontakt z innymi ludźmi.
Bez względu na to, czy w grę wchodzi kontakt z klientem, potencjalnym klientem, przełożonym, podwładnym, rówieśnikami czy rodziną, bardzo ważnym jest, aby umiejętnie się komunikować i być świadomym sygnałów, jakie wysyłamy w celu uniknięcia nieporozumień.
Zarówno w przypadku rozmowy z przełożonym, której celem jest uzyskanie podwyżki, jak i w przypadku rozmowy z podwładnym na temat jego pogarszających się wyników w pracy, psychologiczne triki i świadomość tego, jak zostaniemy odebrani jest niezbędna.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Paraliżuje Cię strach przed wystąpieniami publicznymi? Czujesz się nie rozumiany przez innych? Chcesz lepiej zarządzać swoim czasem i umiejętnościami? Odwiedź nasz dział szkoleń interpersonalnych i wybierz interesujące Cię szkolenie np: szkolenia komunikacja, zarządzanie czasem szkolenie, szkolenie radzenie sobie ze stresem
Znajomość podstaw psychologii i tego, jak działa ludzka podświadomość może pomóc nam zarówno w zdobyciu upatrzonej awansu, wygraniu awansu, zdobyciu klienta, a często ułatwi nam także życie w miejscu pracy dzięki doskonałym kontaktom z menedżerami i współpracownikami.
Osoby znające choć odrobinę teorii psychologicznych nie tylko częściej dostają to, czego chcą, ale odczuwają jednocześnie większą satysfakcję z pracy i lepiej radzą sobie ze stresem – zarządzanie własną psychiką to również sztuka.
- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej