Word – Wstawianie wykresu

Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.

Gamma - Word - Wstawianie wykresu

 

Word - Jak zrobić wykres w wordzie?

Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia. Nie oznacza to jednak, że wykres w wordzie jest niemożliwy do stworzenia.

Jak zrobić wykres w wordzie?

  • Przejdź na kartę Wstawianie
  • W grupie Ilustracje wybierz Wykres
  • Pojawi się okno, w którym możemy wybrać interesujący nas rodzaj wykresu

  • Po zatwierdzeniu pojawi się wykres roboczy oraz okienko programu Excel, w którym należy wpisać dane, które chcemy przedstawić na wykresie. Po zakończeniu wpisywania danych wystarczy zamknąć okienko Excel.

  • Chcąc zmienić wygląd wykresu należy kliknąć wykres, by go aktywować.
  • Na wstędze pojawią się dwie dodatkowe zakładki dotyczące narzędzi wykresu – Projektowanie i Formatowanie.

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.

Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Często zdarza się, że potrzebujemy zaznaczyć całą zawartość danego dokumentu – zarówno tekst jak i dołączone grafiki czy inne obiekty.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Twarda spacja to termin określający spację, która trzyma dwa wyrazy razem i nie rozłącza ich przy modyfikowaniu treści bądź układu tekstu.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza