Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia. Nie oznacza to jednak, że wykres w wordzie jest niemożliwy do stworzenia.
Jak zrobić wykres w wordzie?
Przejdź na kartę Wstawianie
W grupie Ilustracje wybierz Wykres
Pojawi się okno, w którym możemy wybrać interesujący nas rodzaj wykresu
Po zatwierdzeniu pojawi się wykres roboczy oraz okienko programu Excel, w którym należy wpisać dane, które chcemy przedstawić na wykresie. Po zakończeniu wpisywania danych wystarczy zamknąć okienko Excel.
Chcąc zmienić wygląd wykresu należy kliknąć wykres, by go aktywować.
Na wstędze pojawią się dwie dodatkowe zakładki dotyczące narzędzi wykresu – Projektowanie i Formatowanie.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Microsoft excel szkolenie – Formuły tablicowe mogą o wiele więcej niż standardowe. Potrafią pracować na zbiorach danych oraz zwracać w wyniku zbiory danych. Są bardzo…
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się analityczną analizą danych, pracowników działów analiz, jakości i logistyki, liderów i członkowie zespołów doskonalących.
Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.