Word – Wstawianie wykresu
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.

Word – Jak zrobić wykres w wordzie?
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia. Nie oznacza to jednak, że wykres w wordzie jest niemożliwy do stworzenia.
Jak zrobić wykres w wordzie?
- Przejdź na kartę Wstawianie
- W grupie Ilustracje wybierz Wykres
- Pojawi się okno, w którym możemy wybrać interesujący nas rodzaj wykresu
- Po zatwierdzeniu pojawi się wykres roboczy oraz okienko programu Excel, w którym należy wpisać dane, które chcemy przedstawić na wykresie. Po zakończeniu wpisywania danych wystarczy zamknąć okienko Excel.
- Chcąc zmienić wygląd wykresu należy kliknąć wykres, by go aktywować.
- Na wstędze pojawią się dwie dodatkowe zakładki dotyczące narzędzi wykresu – Projektowanie i Formatowanie.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.
Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!
MS Excel - formuły tablicowe
Microsoft excel szkolenie – Formuły tablicowe mogą o wiele więcej niż standardowe. Potrafią pracować na zbiorach danych oraz zwracać w wyniku zbiory danych. Są bardzo…MS Excel - Analiza i prezentacja danych
Szkolenie skierowane jest do osób zajmujących się analityczną analizą danych, pracowników działów analiz, jakości i logistyki, liderów i członkowie zespołów doskonalących.- 800 pigułek wiedzy
- 40 filmów edukacyjnych
- ~14h nagrań raportów w wersji audiobook i wiele więcej