Word – Jak zrobić tabelę?

Tabela jest przydatnym narzędziem do zbierania dużej ilości danych (np. danych osobowych) oraz do tworzenia przejrzystych raportów.

Gamma - Word - Jak zrobić tabelę?

 

Word - Jak zrobić tabelę?

Tabela jest przydatnym narzędziem do zbierania dużej ilości danych (np. danych osobowych) oraz do tworzenia przejrzystych raportów.

Szkolenie ms word oferuje nam kilka opcji tworzenia tabel, w naszym poradnku przedstawimy dwie najbardziej popularne i najłatwiejsze z nich. Pierwsza opcja ma jednak ograniczenie w postaci rozmiaru tabeli - maksymalny rozmiar wynosi 10 kolumn na 8 wierszy.

Jak zrobić tabelę w wordzie?

  • Wejdź w zakładkę Wstawianie
  • Z grupy Tabele kliknij opcję Tabela
  • Rozwinie się lista, w której najeżdżając na kolejne kwadraty (symbolizujące wiersze i kolumny) pojawi się podgląd naszej tabeli. Aby ją stworzyć, wystarczy kliknąć interesującą nas ilość kwadratów.

Drugi sposób:

  • Wejdź w zakładkę Wstawianie i wybierz opcję Tabela
  • Z rozwijanej listy wybierz opcję Wstaw tabelę
  • Pojawi się okno, w którym należy podać liczbę wierszy i kolumn. Można także wybrać opcję autodopasowania szerokości kolumn.

Przykład użycia:

 

ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

Uczestnictwu w szkoleniu ANALIZA DANYCH ZA POMOCĄ TABEL PRZESTAWNYCH
daje możliwość sprawnej analizy i syntezy danych – w dopasowaniu do indywidualnych potrzeb uczestnika i firmy.

Uczestników tego szkolenia interesują również:

Gamma Firma Szkoleniowa | Szukasz branżowych i eksperckich materiałów?
Polub nas i otrzymuj informacje na bieżąco!

Tabela jest przydatnym narzędziem do zbierania dużej ilości danych (np. danych osobowych) oraz do tworzenia przejrzystych raportów.

Program Microsoft word oferuje nam kilka opcji tworzenia tabel, my przedstawimy dwie najbardziej popularne i najłatwiejsze z nich.

Jak zrobić tabelę w wordzie?

Wejdź w zakładkę Wstawianie

Z grupy Tabele kliknij opcję Tabela. Rozwinie się lista, w której najeżdżając na kolejne kwadraty (symbolizujące wiersze i kolumny) pojawi się podgląd naszej tabeli. Aby ją stworzyć, wystarczy kliknąć interesującą nas ilość kwadratów.

Drugi sposób:

Wejdź w zakładkę Wstawianie i wybierz opcję Tabela

Z rozwijanej listy wybierz opcję Wstaw tabelę

Pojawi się okno, w którym należy podać liczbę wierszy i kolumn. Można także wybrać opcję autodopasowania szerokości kolumn

<!--[if gte mso 9]> <w:LsdException Locked="false" Priority="66" Na

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Znak wodny jest to najczęściej półprzezroczysty tekst bądź obrazek nałożony na dany tekst bądź zdjęcie. Ma on na celu ochronę naszej twórczości przed kopiowaniem i kradzieżą.
Często zdarza się, że potrzebujemy zaznaczyć całą zawartość danego dokumentu – zarówno tekst jak i dołączone grafiki czy inne obiekty.
Program Word jest najczęściej wykorzystywany do tworzenia dokumentów tekstowych, zaś Excel do tworzenia plików zawierających bazy danych, obliczenia czy zestawienia.
Twarda spacja to termin określający spację, która trzyma dwa wyrazy razem i nie rozłącza ich przy modyfikowaniu treści bądź układu tekstu.
Dzielenie tekstu na kolumny jest przydatne głównie w przypadku pisania treści do gazet. Kolumny poprawiają czytelność tekstu i ułatwiają rozmieszczenie grafik na stronie.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza