Total Quality Management

Szkolenia dla zakładów produkcyjnych onlineotwartezamkniete
Jakość nigdy nie jest dziełem przypadku.
Celem szkolenia dla pracowników kontroli jakości jest zrozumienie znaczenia jakości w budowaniu pozycji konkurencyjnej Firmy. Zajęcia skupiają się na konkretnych narzędziach procesowych pozwalających stworzyć skuteczny system zapewnienia jakości, jak również na budowaniu kultury organizacyjnej w modelu TQM.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

IDEA SZKOLENIA

Podczas szkolenia dla pracowników kontroli jakości przyjrzymy się znaczeniu jakości dla klienta zewnętrznego oraz wewnętrznego, określaniu mierników procesowych pozwalających kontrolować jakość oraz tworzeniu dobrych, projakościowych praktyk w organizacji.

Lean to także specyficzne metody i narzędzia, które usprawniają procesy. Proponujemy szkolenie kontrola jakości pozwalające na wprowadzenie wybranych elementów Lean, które podniosą efektywność pracy w Państwa Firmach.

Wszystkie szkolenia obejmują moduł wizyty na hali produkcyjnej, by można oprzeć pracę o rzeczywiste procesy realizowane w Państwa Firmie.

PROGRAM SZKOLENIA

1. Czym jest jakość?

  • ­    Definiowanie pojęcia jakości w realizowanych w Firmie procesach.
  • ­    W jaki sposób Firma zapewnia jakość w realizowanych procesach.
  • ­    Koszty złej jakości i „nadjakości”.

2. Gemba walk – wizyta na hali produkcyjnej

  • Wizyta na powierzchni produkcyjnej, zapoznanie się z produkcją Firmy goszczącej szkolenie.
  • Analiza działań służących zapewnieniu jakości.

3. Jak zapewnić jakość w procesie?

  • Wbudowanie jakości w proces – zapobieganie i metody reakcji.
  • warunki i przeszkody ustalania spójnych wewnętrznie zasad zapewnienia jakości.
  • Przełamywanie silosów w procesie zapewnienia jakości.

4. Rozwiązywanie problemów z błędami jakościowymi.

  • Cykl Deminga w pracy nad utrzymaniem jakości.
  • Diagram Pareto jako narzędzie do analizy błędów procesowych.
  • Metodyka problem solving w działaniach projakościowych.
    • 5W1H;
    • Diagram Ishikawy;
    • 5 why;
    • Macierz rozwiązań;
    • Matryca O’Connora;
    • Bast of The Best.
  • Podsumowanie.

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.