Budowanie marki osobistej (ang. personal branding) to koncepcja, zgodnie z którą człowiek może budować swoją markę z wykorzystaniem znanych mechanizmów i narzędzi marketingowych – po to, aby wzbudzać zainteresowanie i zaufanie, nawiązywać wartościowe kontakty, budować i wzmacniać relacje, wywierać pozytywny wpływ. Świadoma praca z profesjonalnym wizerunkiem pozwala uczestnikom dowiedzieć się, jak zadbać o siebie, aby pokazać się z jak najlepszej strony, ujawnić światu swoją indywidualność, wyróżnić się i pracować na swoją pozycję. Większa świadomość siebie i rozumienie wagi wizerunku pozwalają nie tylko lepiej zarządzać swoją karierą, lecz także ułatwiają codzienne funkcjonowanie i wspierają w różnych nietypowych i wymagających sytuacjach.
CELE SZKOLENIA:
Warsztaty pozwolą uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- Jakie kluczowe elementy wizerunku wpływają na nasze postrzeganie w oczach innych? (ich analiza i doskonalenie)
- Jak wybrać obszary, w których wzmacniać markę osobistą z wykorzystaniem omawianych technik i narzędzi? (opracowanie strategii indywidualnej)
- Wpływ mowy ciała – jak wykorzystać kod niewerbalny?
- „Pierwsze 30 sekund” – jak zrobić dobre pierwsze wrażenie? (wskazówki praktyczne)
- Złodzieje wizerunku – jak ich unikać?
- Zawsze jest jakiś nieopisany dress code – czyli jak konkretnie powinni nas widzieć, żeby opisać nas tak, jak chcemy…?