Współcześni pracownicy stale rozwijają swoje kompetencje – podnoszą kwalifikacje, zdobywają nową wiedzę, szlifują umiejętności. Bywa jednak, że coraz częściej, aby efektywniej pracować, potrzebują raczej motywacji i wiary w powodzenie własnych działań niż kolejnych narzędzi, sposobów czy technik działania. Liderzy pytają o budowanie autorytetu, menedżerowie o wzmocnienie pewności siebie, sprzedawcy o automotywację… Dlatego docieramy do źródła! Możemy zadbać o budowanie pewności i świadomości biznesowej. Ważne jest, aby ludzie mogli świadomie korzystać z własnego potencjału – dzięki temu lepiej rozumieją, jak podnosić swoje wyniki, co ich nakręca do pracy i jak to wykorzystać (z przyjemnością i satysfakcją!).
CELE SZKOLENIA:
Warsztaty pozwolą uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak lepiej rozumieć i świadomie wykorzystywać swoje mocne strony?
- Jak budować nastawienie, dzięki któremu można wzmacniać i rozwijać umiejętności związane z efektywnym i satysfakcjonującym wykonywaniem swojej pracy?
- W jaki sposób kombinacja motywacji i koncentracji sprzyja osiąganiu celów?
- Jakie techniki wsparcia obu tych obszarów można stosować oraz jak zaplanować ich wdrożenie w codziennej pracy?