„Ilu menedżerów potrzeba, aby przeprowadzić zmianę w organizacji?
– Wystarczy jeden, ale organizacja musi chcieć”. Wykorzystując większość koncepcji biznesowych dotyczących wdrażania zmian, podchodzimy do tematu, zakładając, że zmiany są niechętnie widziane, więc ich wdrażanie wymaga sporo uważności i wysiłku. A gdyby przyjąć… że wszyscy pragniemy zmian? Chcemy, aby było lepiej, natomiast obawiamy się, że po prostu… znów nie wyjdzie? Przypomnijmy sobie… te wszystkie spotkania, prezentacje, podczas których omawiano świetne pomysły, z pełnym zapałem i przy aplauzie wszystkich zgromadzonych! Wszelkie postanowienia noworoczne, do których podchodziliśmy z autentyczną determinacją…! W nawiązaniu do podobnych sytuacji warto spojrzeć na zmianę z uwzględnieniem trzech perspektyw: pracy z celem, pracy z motywacją i pracy z okolicznościami. Uczestnikom proponujemy warsztaty w oparciu o koncepcję „Pstryk” Ch&D.Heath i możliwości jej zastosowania w biznesowej rzeczywistości klienta. W trakcie warsztatów wykorzystamy autorski model do zarządzania zmianą na różnych poziomach (od indywidualnego do organizacyjnego), elementy storytellingu i pracy z przestrzenią.
CELE SZKOLENIA:
Warsztaty pozwolą uczestnikom znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- Jakie dokładnie elementy składają się na skuteczną zmianę – o co zadbać, o czym nie zapomnieć, co wzmocnić, co ograniczyć, a co eliminować?
- Jak pracować z każdym z aspektów zmiany na poszczególnych jej etapach?
- Jak na konkretnym przykładzie wdrożyć model (ujęcie indywidualne i organizacyjne)?
- Jakie techniki, narzędzia i metody można stosować, planując skuteczną zmianę, a także jak radzić sobie z różnymi problemami, rozpoczynając i przeprowadzając wdrożenie?