Opór jest naszą naturalną ludzką reakcją na zmianę. Z drugiej strony, ciągłe zmiany zachodzące w naszym otoczeniu też są czymś naturalnym. Jednak niespotykany dotąd postęp technologiczny powoduje, że nienaturalna dla nas staje się ilość oraz tempo zmian, których doświadczamy.
Zauważamy również, że w świecie VUCA (zmiennym, niepewnym, złożonym) walkę konkurencyjną wygrywają Ci, którzy potrafią szybciej niż inni dostosować się do zmian. To szkolenie uświadamia co się z nami dzieje w zmianie oraz podpowiada jak najwięcej i najszybciej skorzystać na zmianie.
Szkolenie zaczyna się od uświadomienia, że różni ludzie różnie reagują na zmianę a znajomość własnego typu osobowości pozwala mi zrozumieć swoją reakcję na zmianę, szczególnie na poziomie emocjonalnym, którego nie umiem sobie zracjonalizować. Pozwala również zrozumieć i uszanować, że inni mogą reagować zupełnie inaczej.
Dzięki tej wiedzy mogę lepiej się do zmiany przygotować. To szkolenie, dzięki rozwijaniu nawyku pro-aktywności uświadamia, że im wcześniej pozytywnie zareaguję na zmianę i mocno się w nią zaangażuję, tym więcej i szybciej zyskam na tej zmianie. Dla kogo jest szkoła zarządzania zmianą? Nie tylko dla pracowników operacyjnych w organizacji, którzy doświadczają zmiany.
Również dla liderów wprowadzających zmianę w swoich zespołach, którzy dzięki uświadomieniu sobie, jak oni sami zachowują się w zmianie, będą lepiej przewidywać reakcje swoich ludzi w zespole oraz skuteczniej podchodzić do każdego z członków swojego zespołu w zmianie.
1. Istota zmiany
2. Podejście do zmiany
3. Komunikacja w zmianie
4. Opór w zmianie
5. Stres w zmianie
6. Wnioski po wdrożonej zmianie
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
Od ponad 20 lat zajmuje się wdrażaniem nowych produktów, usług i rozwiązań na polskim rynku, a przez ostatnich 10 lat, również na innych rynkach europejskich. Każde wdrożeń było spowodowane koniecznością lub potrzebą dostosowania się do ZMIAN, które zaszły w otoczeniu, ale jednocześnie każde moje kolejne wdrożenie wywoływało ZMIANĘ w otoczeniu. To, czego osobiście doświadczam, to coraz WIĘKSZA liczba zmian zachodzących coraz szybciej w otoczeniu. Specjalizuje się w Zarządzaniu Projektem, Zarządzaniu Zmianą, Wdrażaniu Strategii, Przywództwie, Motywacji, Coachingu. Koncentruje czas i uwagę uczestników na rzeczach najważniejszych, decydujących o wzroście skuteczności. Swoje doświadczenie firm jak: Polfa Kutno (TEVA), Delphi, Imperial Tobacco, Prima (Sara Lee Group), Polpharma,Bridgestone Poznań, Autoliv, PKN Orlen, AMICA Wronki. Przykładowe certyfikaty trenerskie: Leadership Programme – Metsa, Espoo (2013), AIM in Practice – IMA, London (2011), AIM, Change Management Methodology.
Dzięki kreatywnej formule szkoleń opracowanej przez Gamma sp. j. uczestnicy zostali w pełni zaangażowani w aktywności szkoleniowe oraz wysoko ocenili wartość merytoryczną warsztatów i zdobytą wiedzę oraz umiejętności.
Fachowość oraz miła atmosfera podczas szkolenia spotkały się z uznaniem uczestników, którzy wysoko ocenili kwalifikacje prowadzących zajęcia.
Cenimy zespół firmy Gamma za zaangażowanie, dynamikę pracy i wypracowywanie rozwiązań dopasowanych do potrzeb Klienta.
Projekty szkoleniowe Gammy zawierają moduły mierzące efektywność szkolenia. Pozwalają ocenić firmę szkoleniową oraz rozwój poszczególnych uczestników.
Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę oceniamy firmę Gamma, jako dostawcę szkoleń o najwyższej, jakości. Jesteśmy pełni uznania dla know-how firmy oraz kompetencji trenerów.
Cenię sobie dobrą komunikację i obsługę klienta za strony firmy Gamma. Pracownicy firmy cały czas czuwają nad przebiegiem projektu szkoleniowego, zgłaszają ewentualne zagrożenia i rekomendują zmiany.
Szkolenie było szczególnie istotne w przypadku grupy o zróżnicowanym poziomie kompetencji – od pracowników bardzo młodych stażem, przez osoby z kilkuletnim doświadczeniem, po menedżerów średniego szczebla. Realizacja w kilku oddzielnych modułach tematycznych, z jednoczesnym podsumowaniem wspólnych tematów w całej grupie dała oczekiwane przez nas efekty.
Dzięki Współpracy z firmą Gamma, w badaniu satysfakcji pracowników za rok 2011, uzyskaliśmy Wzrost wskaźników w obszarach efektywne zarządzanie i leadership odpowiednio o 5% i 13%.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego.
Kompetentni trenerzy, indywidualne podejście do uczestników, profesjonalizm w przekazywaniu wiedzy oraz formuła szkolenia, wpłynęły na pozytywną opinię uczestników
Szkolenie było inspirujące. Poznałem metody wcześniej przeze mnie niewykorzystywane. Dodatkowym atutem była mała grupa szkoleniowa i uczestnicy z innych branż, co moim zdaniem wpłynęło pozytywnie na jakość warsztatów.
Projekt został oceniony wysoko, zarówno pod względem przekazu merytorycznego, jak również atmosfery oraz zaangażowania i komunikatywności wszystkich trzech trenerów prowadzących szkolenie.
Trenerzy prowadzący szkolenia wykazali się rzetelnością oraz profesjonalizmem, co zaważyło o podjęciu decyzji o realizacji kolejnego projektu, który wspólnie rozpoczęliśmy
Rzetelność i fachowość firmy „Gamma”, połączone z osobistym zaangażowaniem jej pracowników, zaowocowały szkoleniem przeprowadzonym na bardzo wysokim poziomie merytorycznym.
Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje.
Efekt marketingowy szkoleń najłatwiej mierzyć prośbami o kolejne tego typu spotkania. Farmaceuci, jako wyjątkowo wymagająca grupa na tyle wysoko ocenili pracę trenerską, że sami, z własnej inicjatywy zwracali się z prośbą do koordynatora projektu o możliwość rozbudowania działań szkoleniowych
Pragniemy potwierdzić wysoki poziom przeprowadzonego szkolenia, mający odzwierciedlenie w danych uzyskanych z ankiet od uczestników. Szkolenie cechowało bardzo dobre przygotowanie merytoryczne trenerów prowadzących oraz wysoki poziom obsługi nas, jako klienta firmy GAMMA.
Rekomendujemy Gammę, jako firmę doradczo-szkoleniową, która nie tylko realizuje dobre szkolenia, ale dodatkowo w taki sposób współpracuje z Klientem, by wszystkie działania były spójne ze specyfiką i strategią firmy.
Pracownicy uczestniczący w szkoleniu w zdecydowanym stopniu rozwinęli swoje umiejętności w zakresie objętym szkoleniem. Szkolenie zmotywowało bowiem pracowników do przygotowania długoterminowych planów rozwojowych, które wraz z planem rozwojowym o charakterze „on-the-job” pozwoliło na objęcie przez nich wyższych stanowisk, w tym menedżerskich.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.