ACCOUNT MANAGEMENT

Gamma 4 IT onlineotwartezamkniete
Zawsze jest przestrzeń na podniesienie produktywności IT
W większości firm technologicznych znacząca część sprzedaży pochodzi od kilku lub kilkunastu kluczowych klientów. Wobec rosnącej aktywności konkurencji wynik finansowy zaczyna coraz silniej zależeć od jakości strategii zarządzania relacjami z kluczowymi klientami. Zapraszamy na szkolenie sprzedaży do kluczowych klientów dla IT.

INFORMACJE O SZKOLENIU

Poniższy program jest punktem wyjścia do rozmowy na temat potrzeb i oczekiwań wobec szkolenia z tego obszaru. Część szkoleń zamkniętych realizujemy jako jednorazowe wydarzenia, inne stają się elementem szerszego procesu rozwojowego, na który składają się narzędzia wspierające – pre-worki, follow-up’y pigułki wiedzy w formie video, tekstowej bądź podcastu. Często w rezultacie rozmów początkowy program jest znacząco modyfikowany i dostosowany pod kątem kontekstu organizacyjnego, celów przełożonych i działu HR oraz poziomu kompetencji uczestników.

IDEA SZKOLENIA

W większości firm technologicznych znacząca część sprzedaży pochodzi od kilku lub kilkunastu kluczowych klientów. Wobec rosnącej aktywności konkurencji wynik finansowy zaczyna coraz silniej zależeć od jakości strategii zarządzania relacjami z kluczowymi klientami. Przy czym klientem kluczowym nie koniecznie musi być użytkownik rozwiązania IT, ale także resellerzy lub firmy wdrożeniowe.

Dokonując segmentacji rynku i dopasowując do wyodrębnionych segmentów najefektywniejsze działania, uczestnicy szkolenia będą mogli skutecznie zarządzać kluczowymi klientami firmy.  Przeprowadzając niezbędne analizy i wyciągając z nich właściwe wnioski będą potrafili rozpoznawać klientów, którzy odpowiednio potraktowani, mogą stać się klientami kluczowymi. Prowadząc efektywne negocjacje z klientami kluczowymi, będą w stanie realizować strategię zdobycia lub utrzymania przewagi konkurencyjnej

Grupa docelowa
Konsultanci i inne osoby zaangażowane w sprzedaż i współpracę z kluczowymi klientami firmy.

Czas

  • 2 dni.

PROGRAM SZKOLENIA

1.Rola Kluczowych Klientów w firmie.

  • Rola account managera
  • Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami

2.Identyfikacja Kluczowych Klientów

  • Określenie kryteriów wyboru Kluczowych Klientów.
  • Ocena Klientów w świetle przyjętych kryteriów.
  • Strategie działania wobec Kluczowych Klientów.

3.Wizja, cele i strategia w zarządzaniu Kluczowymi Klientami.

  • Tworzenie łańcucha wartości dla klienta
  • worzenie celów i strategii wobec kluczowego klienta

4.Przeprowadzanie analiz

  • Analiza rynku.
  • Analiza konkurencji.
  • Analiza wartości dodanej.
  • Analiza SWOT.

5.Przygotowanie account-planu.

  • Schemat procesu przygotowania planu.
  • Wykorzystanie wyników analiz.
  • Przygotowanie planu dla jednego klienta.
  • Strategie wdrożenia planu.

6.Prezentacja planu rozwoju współpracy z klientem.

  • Przygotowanie argumentów dopasowanych do odbiorców prezentacji.
  • Przygotowanie prezentacji planu i jej przeprowadzenie.

7.Negocjacje z kluczowym klientem

  • Prowadzenie negocjacji kontraktów.
  • Negocjacje zwiększenia obecności u kluczowego klienta.
  • Negocjowanie trudnych problemów

8.Podsumowanie szkolenia
Karta ssc:

  • Start – jakie zachowania zaczniemy stosować
  • Stop – jakich zachowań pozbywamy się
  • Continue – jakie zachowania kontynuujemy

Wnioski:

  • Na poziomie osobistym
  • Na poziomie 3 rezultatów wystąpienia

MIELIŚMY PRZYJEMNOŚĆ PRACOWAĆ DLA:

1

Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.

2

W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.

3

Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)

4

Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor

Marta Siębor


Front Desk Manager
tel.: 505 273 550
biuro@projektgamma.pl
Marta Siębor
Zaznacz liczebność grupy i zostaw dane kontaktowe, a odezwiemy się z wyceną szkolenia.