Chciałabym polecić trenerów firmy Gamma, jako specjalistów w swojej dziedzinie. Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje. Uczestnicy warsztatów doceniali profesjonalizm, elastyczność trenerów oraz praktyczność proponowanych rozwiązań
Tele Atlas Polska Sp. z o.o. współpracuje z firmą Gamma w zakresie Szkoleń. W 2009 przeprowadziliśmy dla grupy kierowników zespołów produkcji danych Cyfrowych szkolenia z zakresu umiejętności managerskich.
Chciałabym polecić trenerów firmy Gamma, jako specjalistów w swojej dziedzinie. Obszar zarządzania zespołem (delegowanie zadań, budowanie autorytetu, motywowanie pracowników, zarządzanie rozwoje) jest tym, w którym na pewno Gamma się specjalizuje. Uczestnicy warsztatów doceniali profesjonalizm, elastyczność trenerów oraz praktyczność proponowanych rozwiązań. Ankiety oceniające wskazały wysokie zadowolenie uczestników (5.0 W skali od 1 do 5) . Zmiana zachowania menedżerów udowodniła zasadność realizacji Szkoleń. Uczestnicy wskazywali, iż było to pierwsze szkolenia, na którym trener sam wchodząc w rolę przełożonego wskazał jak radzić sobie w trudnych Sytuacjach. Od strony obsługowej Gamma jest sprawdzonym partnerem, który załatwia wszystkie formalności związane ze szkoleniem szybko i bez zarzutu.
Poniżej opinie uczestników szkolenia, jakie otrzymaliśmy po szkoleniu:
„Szkolenie było bardzo dobrze zorganizowane zarówno od strony organizacyjnej jak I merytorycznej. Trener był bardzo dobrze przygotowany a także elastyczny, umiał dostosować tematykę do naszych potrzeb, udzielił wielu cennych wskazówek, co do reakcji, zachowań w sytuacjach, z jakimi spotykamy się, na co dzień. Dodatkowo forma warsztatowa umożliwiła nam na własnej skórze „zasmakować" różnych technik zarówno z perspektywy pracownika jak managera, co ułatwiło szersze spojrzenie na pewne zagadnienia i problemy. Zakres merytoryczny poruszanych zagadnień obejmował zarządzanie poprzez zadania, cel i wizję, komunikacja (informowanie o zmianach, przekazywanie negatywnych informacji, udzielanie repryment), system motywacyjny. Szkolenie uświadomiło mi, jakie popełniam błędy, nad czym muszę jeszcze popracować a co jest moją mocną stroną. Z cała pewnością zdobytą wiedzę podczas szkolenia (albo przynajmniej jej część) wykorzystam w codziennej pracy"
„Firma Gamma, przez którą było przygotowane szkolenie Lidership widać jest profesjonalną firmą. Każdy z nas dostał materiały do nauki, z których korzystaliśmy podczas szkolenia (warsztatów). Trener Michał Wasilewski jest wysokiej klasy specjalistą w zakresie szkoleń, psychologii oraz ogólnej organizacji szkolenia. Wykazał się bardzo dużą wiedzą we wszystkich omawianych zagadnieniach, doskonale przekazał wiedzę, którą ja osobiście wykorzystam, na co dzień. Szkolenie pokazało wiele „dziur", które posiadaliśmy w prowadzeniu teamów a uwagi i przekazana wiedza trenera przyczynią się do ich „Załatania". Zakładany program został zrealizowany a samo szkolenie przebiegło w bardzo sympatycznej atmosferze. Moja ocena (1-5): 5”
Wyzwalanie potencjału pracowników to jedno z największych wyzwań menedżerskich, przywódczych. Szkolenie coaching menedżerski i zarządzanie rozwojem dostarcza paletę narzędzi rozpoznających poziom kompetencji pracowników i wspierający go.
Współodpowiedzialność bierze się z poczucia współwłasności, a to z poczucia wpływu, współdecydowania i powiązania celów własnych z celami firmowymi. Zapraszamy na szkolenie ownership mindset – Menedżer architektem współodpowiedzialności.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.