Obecnie, wspólnie z firmą Gammą, jesteśmy w trakcie realizacji szkolenia dla kluczowej kadry menedżerskiej z zakresu metod negocjacji w biznesie. Ogromne doświadczenie i wiedza trenera oraz bezpretensjonalny sposób prowadzenia warsztatów, utwierdziły mnie również tym razem, w trafności wyboru firmy szkoleniowej.
W związku z szybkim rozwojem Kredyt inkaso S.A., wystąpiła potrzeba rozwoju umiejętności menedżerskich średniej kadry menedżerskiej oraz pracowników Zespołu Call Center w obszarze zarządzania stresem i komunikacji z trudnym klientem (windykacja należności). Realizację tego projektu zdecydowaliśmy się powierzyć firmie Gamma sp. j.
Cykl szkoleń, z zakresu coachingu menedżerskiego, zarządzania stresem, asertywności oraz komunikacji z dłużnikiem był realizowany w okresie od września do października 2015 roku dla ok. 100 pracowników spółek z Grupy Kredyt inkaso, a program szkolenia był dostosowany do poziomu osób w nim uczestniczących.
Osoby prowadzące szkolenia wykazały się dużym profesjonalizmem oraz elastycznością w wyborze konkretnych zagadnień, dostosowanych do potrzeb naszych pracowników. Wiedza merytoryczna poparta była licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki, a w sytuacjach, które tego wymagały trenerzy wprowadzali styl warsztatowy. Takie podejście do pracy oraz jasny, komunikatywny przekaz ze strony prowadzących, przyczyniły się do znacznego poszerzenia świadomości menedżerskiej oraz wzmocnienia kompetencji miękkich tj. radzenie sobie z emocjami czy budowanie pozytywnych relacji w pracy z tak trudnym klientem , jakim jest dłużnik.
Należy także wspomnieć, że szkolenia przeprowadzone przez Gamma Sp. j.. zostały bardzo wysoko ocenione przez uczestników. Osoby biorące udział w szkoleniu potwierdziły dużą przydatność zdobytej wiedzy oraz umiejętności, co ma również widoczne przełożenie na aktualną sytuację w firmie.
Obecnie, wspólnie z firmą Gammą, jesteśmy w trakcie realizacji szkolenia dla kluczowej kadry menedżerskiej z zakresu metod negocjacji w biznesie. Ogromne doświadczenie i wiedza trenera oraz bezpretensjonalny sposób prowadzenia warsztatów, utwierdziły mnie również tym razem, w trafności wyboru firmy szkoleniowej.
Z pełną odpowiedzialnością, mogę polecić spółkę Gamma, jako partnera rzetelnego, odpowiedzialnego, i co najważniejsze kompetentnego w realizacji projektów szkoleniowych.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.
Różnorodność pokoleniowa w zespole olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Zwłaszcza teraz – w sytuacji pracy zdalnej, w której chęć niezależności vs. współzależności i zależności różnicuje pokolenia. Współczesny menedżer pełni rolę wspierającą wobec pracowników i zespołu. Będzie tym skuteczniejszy im większą znajdzie w sobie otwartość na różne systemy wartości, sposoby myślenia, współpracy i reagowania w sytuacjach trudnych. A między innymi tym różnią X’y od Y’greków i Z’etek.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Always active
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.