Galileo Media

Lista Referencyjna – Projekty Komercyjne

Firma Gamma zrealizowała projekt szkoleniowo-doradczy dla naszej firmy. Projekt składał się z dwóch faz.
Faza I – stworzenie i wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji.
Faza II – zaplanowanie i realizacja systemu rozwoju kompetencji

zdjęcie - Galileo Media Firma Gamma zrealizowała projekt szkoleniowo-doradczy dla naszej firmy. Projekt składał się z dwóch faz.
  • Faza I – stworzenie i wdrożenie modelu kompetencyjnego w organizacji.
    W ramach tego projektu konsultanci Gammy opracowali zestaw wskaźników behawioralnych, stworzyli słownik kompetencji i przeprowadzili profilowanie kompetencyjne dla wszystkich stanowisk w organizacji.
  • Faza II – zaplanowanie i realizacja systemu rozwoju kompetencji
    System obejmował swoim zakresem pracowników działów ITI PR, Call Center, działu sprzedaży oraz kadrę menedżerską. System składał się z cyklicznych szkoleń oraz działań follow up.

System składał się z następujących elementów:
  • Szkolenia sprzedażowe:
    „Efektywny telemarketing”, „Techniki sprzedaży I", „Techniki sprzedaży II", „Negocjacje na rynku B2B” | „Techniki wpływu społecznego", „Efektywne prezentacje produktowe"
  • Szkolenia kierownicze:
    „Zarządzanie zespołem”, „Sztuka delegowania i egzekwowania”, „Techniki wspierania rozwoju pracowników", „Zarządzanie zmianą", „Coaching handlowy"
  • Szkolenia ogólnorozwojowe:
    „Komunikacja pozioma i pionowa w organizacji", „Rozwiązywanie i przeciwdziałanie konfliktom”, zarządzanie projektami"
  • Follow up:
    Sesje coachingu osobistego, sesje coachingu kompetencyjnego, sesje treningowe, testy wiedzy, sesje symulacyjne, manuale, arkusze analizy krytycznej, zadania rozwojowe

Przed projektem zostały postawione dwa cele:
  • Poprawa parametrów sprzedażowych (marża, ilość odbywanych spotkań, ilość efektywnych spotkań, Wzrost sprzedaży)
  • Stworzenie procedur i narzędzi monitorowania i stymulowania pracowników do rozwoju.

Oba cele zostały zrealizowane - dlatego rekomendujemy firmę Gamma jako wiarygodnego i fachowego partnera szkoleniowego.

Zarządzanie pokoleniem y – czyli jak rozmawiać z dwudziestoparolatkiem aby czuł się zmotywowany do pracy? Posiadanie w jednym zespole przedstawicieli różnych pokoleń jest wyzwaniem dla współczesnych menagerów i liderów. Szkolenie z zarządzania multigeneracyjnego pozwala bliżej przyjrzeć pokoleniom aktywnym na rynku pracy oraz dobrać odpowiedni model zarządzania do każdego z nich.


Mogą Cię również zainteresować: szkolenie z zarządzania projektami, warsztaty z komunikacji.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza