Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Gamma oraz jakości szkoleń, które przeprowadzono dla naszych pracowników. Na bazie naszych doświadczeń, możemy polecić tę firmę, jako rzetelnego partnera w zakresie realizacji tego typu szkoleń.a
Firma szkoleniowa Gamma zrealizowała cykl szkoleń zamkniętych z tematyki Komunikacja interpersonalna dla pracowników spółki ENERGA SA. Szkolenia odbyły się w dniach 27-28.08.2014 r. (czas trwania to 16 godzin), 21– 22.05.2015 r. (czas trwania 16 h). Uczestnicy kursu uzyskali certyfikaty potwierdzające ukończenie szkoleń.
Dodatkowo, firma Gamma zrealizowała dla ENERGA SA projekt mający na celu integrację pracowników. Przedsięwzięcie to odbyło się w dniu 01.10.2014 r. i trwało 8 godzin.
Szkolenia zostały przeprowadzone profesjonalnie i z zaangażowaniem po stronie trenerów. Posiadali oni dużą wiedzę merytoryczną z zakresu prowadzonego szkolenia, którą przekazywali uczestnikom w sposób jasny i zrozumiały, stosując przy tym różne metody aktywizacji uczestników. Treści teoretyczne stały się podstawą dla praktycznych zastosowań i grupowych dyskusji – uczestnicy mieli okazję, aby tworzyć różne pomysły na praktyczną realizację założeń teoretycznych. W dostarczonych materiałach wykorzystano liczne komponenty interaktywne, wpływające zarówno na atrakcyjną formę przekazu, jak i na aktywizację użytkowników w procesie przyswajania wiedzy.
Projekt szkoleniowy zamknięty został poprzez przesłanie do ENERGA SA raportu poszkoleniowego, który zawierał zagregowane oceny uczestników (z ankiet po szkoleniu) oraz ocenę grupy szkolonej przez trenera ze wskazaniem dodatkowych innych form poszerzania wiedzy przez uczestników.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z firmą Gamma oraz jakości szkoleń, które przeprowadzono dla naszych pracowników. Na bazie naszych doświadczeń, możemy polecić tę firmę, jako rzetelnego partnera w zakresie realizacji tego typu szkoleń.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.