Szkolenie zostało przeprowadzone zgodnie z umową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i standardami. Założony na wstępie plan szkolenia został w pełni zrealizowany, a przeprowadzone szkolenie uzyskało dobrą ocenę wśród uczestników szkolenia.
W imieniu Atlantic Fund Services Sp. z o.o. potwierdzam przeprowadzenie szkolenia z zakresu „Savoir-vivre w biznesie” przez firmę GAMMA sp. j. Szkolenie odbyło się w ramach projektu dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego „ Ufunduj sobie przyszłość: doskonalenie KOMPETENCJI pracowników Atalntic Fund Services”.
Trener przeprowadziła w dniu 23 kwietnia 2013 roku, 8 godzin warsztatów dla jednej grupy szkoleniowej (łącznie 12 osób).
Szkolenie zostało przeprowadzone zgodnie z umową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i standardami. Założony na wstępie plan szkolenia został w pełni zrealizowany, a przeprowadzone szkolenie uzyskało dobrą ocenę wśród uczestników szkolenia.
Jednocześnie wyrażamy zgodę na posługiwanie się przez firmę GAMMA sp.j. niniejszym listem referencyjnym w celach marketingowych.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Profesjonalny wizerunek to przede wszystkim znajomość i umiejętne wykorzystywanie zasad savoir vivre. Kurs savoir vivre obejmuje normy obowiązujące w etykiecie towarzyskiej oraz biznesowej w atrakcyjnej, praktycznej formie. Zapraszamy na szkolenie z business savoir vivre 'u.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.