Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego. Szkoleniowcy umiejętnie łączyli elementy teorii z praktyką. Zdobyte umiejętności z pewnością zaowocowały wśród przeszkolonych osób w kontaktach z Klientem.
Firma ACTION S.A. w restrukturyzacji ma przyjemność od 2013 roku współpracować z firmą GAMMA. Celem współpracy była realizacja projektów szkoleniowych dotyczących doskonalenia umiejętności interpersonalnych naszych pracowników. Tematyka obejmowała między innymi: „Negocjacje”, „Kick off dla Managerów”, „Obserwacje on the Job”, „Zarządzanie czasem”, „Różnice międzykulturowe”, Podstawy kierowania zespołem” oraz „Automotywację i Zarządzanie zmianą”.
Wszystkie szkolenia zostały przygotowane z należytą starannością, były poprzedzone wnikliwą analizą potrzeb naszych pracowników. Cały proces związany z organizacją i przebiegiem szkoleń spełnił nasze oczekiwania i przebiegał bez zarzutu.
Trenerzy wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów. Każdy z nich stosował indywidualne podejście do uczestnika, co wpływało na efektywność całego procesu szkoleniowego. Szkoleniowcy umiejętnie łączyli elementy teorii z praktyką. Zdobyte umiejętności z pewnością zaowocowały wśród przeszkolonych osób w kontaktach z Klientem.
Firma GAMMA do końca czerwca przeszkoliła w naszej firmie około 250 osób. Firma GAMMA to rzetelny i kompetentny partner. Z pełnym przekonaniem potwierdzam, iż Gamma jest firmą godną polecenia wszystkim zainteresowanym współpracą Z Solidnym partnerem, dbającym, o jakość i zadowolenia Klienta.
Umiejętność wyrażania swoich myśli w zrozumiały sposób oraz uważnego słuchania innych to podstawowe kompetencje w miejscu pracy oraz w życiu prywatnym. Twórz pozytywne relacje w swoim miejscu pracy. Zmiana zaczyna się od Ciebie. Dowiedz się jak komunikować się skutecznie.Zobacz:
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.