Urząd Miasta Sulejówek potwierdza, że firma Gamma z sukcesem zrealizowała projekt szkoleniowy, Akademia Rozwoju Kompetencji Urzędu Miasta Sulejówek”. Projekt trwał od 01.05.2011 do 31.10.2012 r., wsparciem objęto wszystkich pracowników Urzędu.
Urząd Miasta Sulejówek potwierdza, że firma Gamma z sukcesem zrealizowała projekt szkoleniowy, Akademia Rozwoju Kompetencji Urzędu Miasta Sulejówek".
Projekt współfinansowany był ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt trwał od 01.05.2011 do 31.10.2012 r., wsparciem objęto wszystkich pracowników Urzędu.
W ramach projektu zrealizowano następujące tematy szkoleniowe:
Komunikacja interpersonalna - wstęp do obsługi klienta
Asertywność i w obsłudze klienta
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Trwale budowanie wizerunku Urzędu w obsłudze klienta
Współpraca w zespole
zarządzanie zespołem
Budowanie autorytetu
Motywowanie pracowników
Prowadzenie zebrań i spotkań
Tworzenie modelu kompetencyjnego
Wdrażanie modelu kompetencyjnego
Efektowność wdrażania modelu kompetencyjnego
Tworzenie kodeksu etycznego pracownika
Efektywność wprowadzania kodeksu etycznego
Konsultacje społeczne
Technika legislacyjna - zasady tworzenia prawa miejscowego
Zorganizowano spotkania przedstawicieli Urzędów, których celem była wymiana doświadczeń i dobrych praktyk w tematyce standardów obsługi klienta w Urzędzie, zarządzania personelem oraz procedur związanych z konsultacjami społecznymi;
Opracowano dokumenty i procedury: System badania poziomu satysfakcji klientów, System badania i rozwoju kompetencji pracowników, projekt pt. Zasady i tryb przeprowadzania konsultacji z Mieszkańcami Miasta Sulejówek, Kodeks Etyki Pracowników Urzędu Miasta Sulejówek i Procedura postępowania w przypadku naruszenia Kodeksu Etyki, Procedura opracowania i aktualizacji katalogu usług.
Trenerzy prowadzący szkolenia: Agnieszka Dzienisiewicz, Magdalena Gazda-Plewa, Marta Gochnio, Piotr Fojtik, Mateusz Hauk, Cyprian Jędrkowiak, lwona Lipska, Robert Łukowski, Maciej Strycharz oraz Emilia Wiśniewska wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy w testach wiedzy.
Potwierdzamy, że szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem.
TERMINY POSZCZEGÓLNYCH SZKOLEŃ ZREALIZOWANYCH W PROJE KCIE:
Komunikacja interpersonalna - wstęp do obsługi klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 16-17.05.2017; 18-19.05.2011; 23-24.05.2011; 25-26.05.2011 Trenerzy: Marta Gochnio, lwona Lipska
Asertywność w obsłudze klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 06-07.06.2011; 04-05.07.2011; 06-07.07.2011; 01-02.08.2011 Trenerzy: Agnieszka Dzienisiewicz, Emilia Wiśniewska
Trudne sytuacje w obsłudze klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 03-04.08.2011; 30-31.08.2011; 05-06.09.2011; 07-08.09.2011 Trener: Emilia Wiśniewska
Trwale budowanie wizerunku urzędu w obsłudze klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleniowe: 05-06.10.2011; 10-11.70.2077; 12-13.10.2011; 08-09.11.2011 Trener: Marta Gochnio
Współpraca w zespole - 2 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 29.09.2012 Trenerzy: Cyprian Jędrkowiak, Emilia Wiśniewska
Zarządzanie zespołem - 1 grupa szkoleniowa Termin szkolenia: 14-15.11.2011 Trener: Magdalena Gazda-Plewa
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Realizujemy szkolenie zamknięte w małych 10 osobowych grupach z obszarów: sprzedaży, managerskiego, rozwoju osobistego. Zobacz nasze szkolenia np.:
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!