Urząd Miasta Sulejówek potwierdza, że firma Gamma z sukcesem zrealizowała projekt szkoleniowy, Akademia Rozwoju Kompetencji Urzędu Miasta Sulejówek”. Projekt trwał od 01.05.2011 do 31.10.2012 r., wsparciem objęto wszystkich pracowników Urzędu.
Urząd Miasta Sulejówek potwierdza, że firma Gamma z sukcesem zrealizowała projekt szkoleniowy, Akademia Rozwoju Kompetencji Urzędu Miasta Sulejówek".
Projekt współfinansowany był ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt trwał od 01.05.2011 do 31.10.2012 r., wsparciem objęto wszystkich pracowników Urzędu.
W ramach projektu zrealizowano następujące tematy szkoleniowe:
Komunikacja interpersonalna - wstęp do obsługi klienta
Asertywność i w obsłudze klienta
Trudne sytuacje w obsłudze klienta
Trwale budowanie wizerunku Urzędu w obsłudze klienta
Współpraca w zespole
zarządzanie zespołem
Budowanie autorytetu
Motywowanie pracowników
Prowadzenie zebrań i spotkań
Tworzenie modelu kompetencyjnego
Wdrażanie modelu kompetencyjnego
Efektowność wdrażania modelu kompetencyjnego
Tworzenie kodeksu etycznego pracownika
Efektywność wprowadzania kodeksu etycznego
Konsultacje społeczne
Technika legislacyjna - zasady tworzenia prawa miejscowego
Zorganizowano spotkania przedstawicieli Urzędów, których celem była wymiana doświadczeń i dobrych praktyk w tematyce standardów obsługi klienta w Urzędzie, zarządzania personelem oraz procedur związanych z konsultacjami społecznymi;
Opracowano dokumenty i procedury: System badania poziomu satysfakcji klientów, System badania i rozwoju kompetencji pracowników, projekt pt. Zasady i tryb przeprowadzania konsultacji z Mieszkańcami Miasta Sulejówek, Kodeks Etyki Pracowników Urzędu Miasta Sulejówek i Procedura postępowania w przypadku naruszenia Kodeksu Etyki, Procedura opracowania i aktualizacji katalogu usług.
Trenerzy prowadzący szkolenia: Agnieszka Dzienisiewicz, Magdalena Gazda-Plewa, Marta Gochnio, Piotr Fojtik, Mateusz Hauk, Cyprian Jędrkowiak, lwona Lipska, Robert Łukowski, Maciej Strycharz oraz Emilia Wiśniewska wykazali się profesjonalizmem, znajomością omawianych tematów oraz zaangażowaniem w prowadzeniu zajęć, czego odzwierciedleniem były pozytywne opinie w ankietach ewaluacyjnych oraz wysoki przyrost wiedzy w testach wiedzy.
Potwierdzamy, że szkolenia zostały zrealizowane na wysokim poziomie, a firma Gamma okazała się solidnym i wiarygodnym partnerem.
TERMINY POSZCZEGÓLNYCH SZKOLEŃ ZREALIZOWANYCH W PROJE KCIE:
Komunikacja interpersonalna - wstęp do obsługi klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 16-17.05.2017; 18-19.05.2011; 23-24.05.2011; 25-26.05.2011 Trenerzy: Marta Gochnio, lwona Lipska
Asertywność w obsłudze klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 06-07.06.2011; 04-05.07.2011; 06-07.07.2011; 01-02.08.2011 Trenerzy: Agnieszka Dzienisiewicz, Emilia Wiśniewska
Trudne sytuacje w obsłudze klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 03-04.08.2011; 30-31.08.2011; 05-06.09.2011; 07-08.09.2011 Trener: Emilia Wiśniewska
Trwale budowanie wizerunku urzędu w obsłudze klienta - 4 grupy szkoleniowe Terminy szkoleniowe: 05-06.10.2011; 10-11.70.2077; 12-13.10.2011; 08-09.11.2011 Trener: Marta Gochnio
Współpraca w zespole - 2 grupy szkoleniowe Terminy szkoleń: 29.09.2012 Trenerzy: Cyprian Jędrkowiak, Emilia Wiśniewska
Zarządzanie zespołem - 1 grupa szkoleniowa Termin szkolenia: 14-15.11.2011 Trener: Magdalena Gazda-Plewa
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą. Realizujemy szkolenie zamknięte w małych 10 osobowych grupach z obszarów: sprzedaży, managerskiego, rozwoju osobistego. Zobacz nasze szkolenia np.:
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.