BIURO DO SPRAW SUBSTANCJI CHEMICZNYCH

Lista Referencyjna – Administracja Publiczna
Współpraca z firmą przebiegała sprawnie. Szkolenia zostały zrealizowane należycie, dlatego mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski Sp.j. jako wiarygodnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.

zdjęcie - BIURO DO SPRAW SUBSTANCJI CHEMICZNYCH
Biuro do spraw Substancji Chemicznych z siedzibą w Łodzi, potwierdza, że firma Gamma zrealizowała dla Pracowników Biura szkolenie pn. „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” w dniu 7.04.2017 r.


Program szkolenia zawierał takie zagadnienia jak:

  • Pojęcie i cele profesjonalnej obsługi klienta Główne zasady profesjonalnej obsługi klienta Istota profesjonalnej obsługi klienta – kontakt z ludźmi Obsługa klienta jako proces komunikacji interpersonalnej
  • Określenie możliwych sposobów budowania relacji w procesie obsługi klienta
  • Zmiana dotychczasowego podejścia do obsługi klienta
  • Trzy modele obsługowe
  • Nastawienie - klucz do zmiany podejścia obsługowego
  • Budowa relacji z klientem w komunikacji interpersonalnej
  • Definicja i znaczenie komunikacji
  • Aspekty werbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
  • Aspekty niewerbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
  • Znaczenie efektu pierwszego wrażenia w budowaniu relacji
  • Profesjonalna obsługa klienta krok po kroku
  • Pierwszy kontakt z klientem
  • Autoprezentacja – rodzaje, techniki, znaczenie
  • Sposoby uzyskiwania i przekazywania niezbędnych informacji – rozpoznawanie potrzeb klientów Sztuka wywierania wpływu na ludzi - 6 zasad prof. Cialdiniego w praktyce
  • Cechy i kompetencje idealnego pracownika obsługi klienta – rys postaci
  • Analiza SWOT umiejętności profesjonalnej obsługi klienta urzędu

Szkolenie zostało przygotowane oraz zrealizowane w sposób profesjonalny. Zawartość merytoryczna szkolenia była dostosowana do potrzeb i oczekiwań uczestników szkolenia. Jednocześnie, uczestnicy szkolenia bardzo wysoko ocenili pracę oraz wiedzę trenera prowadzącego szkolenie - Pani Beaty Jurasz, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny w ankietach ewaluacyjnych powyższego szkolenia.

Współpraca z firmą przebiegała sprawnie. Szkolenia zostały zrealizowane należycie, dlatego mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski Sp.j. jako wiarygodnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.

Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza