Współpraca z firmą przebiegała sprawnie. Szkolenia zostały zrealizowane należycie, dlatego mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski Sp.j. jako wiarygodnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.
Biuro do spraw Substancji Chemicznych z siedzibą w Łodzi, potwierdza, że firma Gamma zrealizowała dla Pracowników Biura szkolenie pn. „Profesjonalna obsługa trudnego klienta” w dniu 7.04.2017 r.
Program szkolenia zawierał takie zagadnienia jak:
Pojęcie i cele profesjonalnej obsługi klienta Główne zasady profesjonalnej obsługi klienta Istota profesjonalnej obsługi klienta – kontakt z ludźmi Obsługa klienta jako proces komunikacji interpersonalnej
Określenie możliwych sposobów budowania relacji w procesie obsługi klienta
Zmiana dotychczasowego podejścia do obsługi klienta
Trzy modele obsługowe
Nastawienie - klucz do zmiany podejścia obsługowego
Budowa relacji z klientem w komunikacji interpersonalnej
Definicja i znaczenie komunikacji
Aspekty werbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
Aspekty niewerbalne i ich znaczenie dla budowania relacji
Znaczenie efektu pierwszego wrażenia w budowaniu relacji
Profesjonalna obsługa klienta krok po kroku
Pierwszy kontakt z klientem
Autoprezentacja – rodzaje, techniki, znaczenie
Sposoby uzyskiwania i przekazywania niezbędnych informacji – rozpoznawanie potrzeb klientów Sztuka wywierania wpływu na ludzi - 6 zasad prof. Cialdiniego w praktyce
Cechy i kompetencje idealnego pracownika obsługi klienta – rys postaci
Analiza SWOT umiejętności profesjonalnej obsługi klienta urzędu
Szkolenie zostało przygotowane oraz zrealizowane w sposób profesjonalny. Zawartość merytoryczna szkolenia była dostosowana do potrzeb i oczekiwań uczestników szkolenia. Jednocześnie, uczestnicy szkolenia bardzo wysoko ocenili pracę oraz wiedzę trenera prowadzącego szkolenie - Pani Beaty Jurasz, czego odzwierciedleniem były wysokie oceny w ankietach ewaluacyjnych powyższego szkolenia.
Współpraca z firmą przebiegała sprawnie. Szkolenia zostały zrealizowane należycie, dlatego mamy przyjemność rekomendować firmę Gamma D.Didiuk i M. Wasilewski Sp.j. jako wiarygodnego i profesjonalnego organizatora szkoleń.
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.
Wizerunek urzędu, PR urzędu w social media – to są wyzwania dla wszystkich urzędów. Wszystkie urzędy świadczą usługi dla ludności w sposób bezpośredni bądź pośredni. Od ich wizerunku zależy nastawienie potencjalnych klientów. Szkolenie budowanie wizerunku urzędu – zapraszamy!