Specjalista ds. obsługi klienta, 05-152 Kazuń Nowy, mazowieckie

Chcesz osiągnąć sukces zawodowy, ale drażnią Cię korporacyjne nawyki i procedury? Chcesz pracować w młodym zespole, wśród ludzi z pasją? Chcesz mieć realny wpływ na firmę? Jesteś pewna/-y siebie, dynamiczna/-y w działaniu i nie boisz się wyzwań? Zacznij współpracę z Mokosh i zostań naszym SPECJALISTĄ DS. OBSŁUGI KLIENTA

Twoim zadaniem będzie:

  • profesjonalna obsługa klientów typu B2B (sklepy, hotele, gabinety i SPA)
  • rozwijanie nowych kanałów dystrybucji
  • wsparcie działań marketingowych i PR-owych
  • budowanie wizerunku firmy i jej pozycji rynkowej
  • samodzielne prowadzenie ciekawych projektów sprzedażowych

Od kandydatów oczekujemy:

  • doświadczenia w obszarze sprzedaży, najlepiej w branży kosmetycznej
  • znajomości specyfiki branży oraz rynku kosmetycznego
  • doświadczenia we współpracy z zakładami kosmetycznymi, hotelami spa, ekskluzywnymi drogeriami
  • kreatywności w tworzeniu nowych sposobów sprzedaży i dotarcia do klienta
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji z klientami
  • umiejętności negocjacyjnych
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe (kosmetologia, kosmetyka)
  • Prezentacja firmy - Mokosh Cosmetics to polska marka kosmetyków naturalnych

Informacje dodatkowe:

  • Wymiar etatu: Pełny etat
  • Min. doświadczenie: Mniej niż 1 rok
  • Min. wykształcenie: Wyższe licencjackie
  • Branża / kategoria: Praca Sprzedaż - Account Management

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres:

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza