Zakres obowiązków
- Tworzenie zestawień, raportów
- Współpraca z trenerami
- Prowadzenie bazy realizowanych szkoleń
- Przygotowywanie materiałów szkoleniowych, logistyka dostarczania materiałów szkoleniowych
- Wsparcie działu szkoleń kompetencyjnych, eksperckich, eventowych, otwartych oraz zarządu
- Zarządzanie bazą zapytań ofertowych, rezerwacja hoteli i sal szkoleniowych
- Dbanie o odpowiedni obieg dokumentów oraz ich archiwizację
- Obsługa przesyłek kurierskich
- Organizacja firmowych imprez, wyjazdów integracyjnych
- Obsługa programów ZOOM, MS Teams, Clickmeeting
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- Obsługa urządzeń biurowych
- Dbanie o zaopatrzenie biura
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- Sumienność, dokładność i odpowiedzialność za wykonane zadania
- Umiejętność planowania zadań i organizacji pracy
- Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
- Komunikatywność, energia, pozytywne nastawienie
- Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu
- Nastawienie na rozwiązanie, otwartość
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży szkoleniowej
Oferujemy
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
- Zdobycie doświadczenia i praktycznych umiejętności
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach
- Pracę w miłej atmosferze :)
CV prosimy przesłać na adres:
- rekrutacja@projektgamma.pl
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o załączenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000) oraz zgodnie klauzulą informacyjną dołączoną do mojej zgody”.