Whirlpool – Przywództwo transformacyjne

Case studies
Firma Whirlpool zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie w obszarze Przywództwa. W badaniu satysfakcji pracowników z pracy najsłabiej wypadała ocena leadershipu i umiejętności menedżerskich przełożonych.
zdjęcie - Whirlpool – Przywództwo transformacyjne
Zaproponowaliśmy ośmiodniową Akademię Leadership 4D, która upatruje podstawy nowoczesnego przywództwa w przeniesieniu odpowiedzialności lidera z podstawowych funkcji kierowniczych na 3 inne obszary, w którym lider funkcjonuje w organizacji.

Budowaliśmy   przemianę na poziomie postaw liderów firmy Whirlpool w oparciu o 3 filary:
I filar – odświeżenie misji, wizji i wartości firmy, jako podstawy stabilnych decyzji kadry menedżerskiej w czasach kryzysu. Wyznaczanie optymistycznej wizji poradzenia sobie z trudną sytuacją rynkową, zaczęło uspokajać poczucie zagrożenia u pracowników i wpływać na wewnętrzną motywację ludzi do cięższej pracy.

II filar – identyfikacja z celami organizacji. Pracowaliśmy nad dostrzeżeniem istoty pracy w organizacji, likwidacją animozji pomiędzy działami i przywróceniem integracyjnej roli celów strategicznych firmy. Liderzy mieli za zadanie promować wyższość celów organizacji nad partykularnymi interesami poszczególnych zespołów. Menedżerowie mieli być pierwszymi, którzy to uczynią, zamodelują właściwe zachowania, chociażby poprzez pomoc w realizacji celów innemu zespołowi.

III filar - odwrócenie roli lidera. Menedżerowie postrzegali swoją rolę w organizacji jako  przywilej, źródło władzy i skupiali się głównie na właściwym wyznaczaniu zadań i ich egzekwowaniu.  Trenerzy w oparciu o koncepcję recognition pracowali nad zmianą postaw liderów ukazując, iż ich funkcja stawać się powinna służebną wobec potrzeb członków zespołu. Nauczyliśmy menedżerów narzędzi mentoringu i coachingu, by w ten sposób wspierali rozwój pracowników. 

W kolejnym badaniu satysfakcji o 5% wzrosła ocena leadershipu , o 13 zaś  ocena umiejętności menedżerskich.


Gamma. Firma szkoleniowa roku.
Współpracuje z nami ponad 100 trenerów. W ciągu jednego roku przeszkoliliśmy ponad 6 tys. klientów indywidualnych i ponad tysiąc klientów instytucjonalnych. Oferujemy szkolenia otwarte i zamknięte. Szkolenia HR i szkolenia administracja. Zobacz nasze nowe szkolenia: ESSENCE LEARNING.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza