Smurfit Kappa – Projekt szkoleniowy skierowany do grupy handlowców

Case studies

Projekt jest odpowiedzią na wnioski z DC oraz cyklicznego SOOP w organizacji potwierdzającego potrzebę rozwoju umiejętności negocjacyjnych pracowników odpowiadających za pozyskiwanie klientów i rozwijanie potencjału współpracy.

zdjęcie - Smurfit Kappa – Projekt szkoleniowy skierowany do grupy handlowców

Smurfit Kappa
Projekt szkoleniowy skierowany do grupy handlowców


Cykl szkoleń z obszaru sprzedaży, obsługi klienta oraz negocjacji był odpowiedzią na coraz większa i mocniejszą konkurencję klienta.

Rozpoczęliśmy projekt od wnikliwego zbadania wyzwań z jakimi mierzą się każdego dnia osoby współpracujące z klientem.

Bardzo wyraźnie wybrzmiał obszar negocjacyjny, dlatego skupiliśmy naszą uwagę na rozwoju tego zagadnienia.

Uczestnicy w trakcie spotkań mieli okazję na przećwiczenie swoich umiejętności negocjacyjnych. Dzięki warsztatom zdobyli wiedzę na temat samych siebie i odpowiedzieli na pytanie co jest powodem sukcesów i co jest powodem porażek w kontaktach z klientami.

W trakcie spotkań pracowaliśmy na różnych stylach społecznych klientów.
Wypracowaliśmy rozwiązania na realność uczestników jak sobie radzić w sytuacjach trudnych z klientami.

Pracowaliśmy nad bankiem dobrych praktyk, które do dnia dzisiejszego sa wykorzystywane w pracy handlowców.

Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?

Gamma – firma szkoleniowa roku.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza