Projekt jest odpowiedzią na wnioski z DC oraz cyklicznego SOOP w organizacji potwierdzającego potrzebę rozwoju umiejętności negocjacyjnych pracowników odpowiadających za pozyskiwanie klientów i rozwijanie potencjału współpracy.
Cykl szkoleń z obszaru sprzedaży, obsługi klienta oraz negocjacji był odpowiedzią na coraz większa i mocniejszą konkurencję klienta.
Rozpoczęliśmy projekt od wnikliwego zbadania wyzwań z jakimi mierzą się każdego dnia osoby współpracujące z klientem.
Bardzo wyraźnie wybrzmiał obszar negocjacyjny, dlatego skupiliśmy naszą uwagę na rozwoju tego zagadnienia.
Uczestnicy w trakcie spotkań mieli okazję na przećwiczenie swoich umiejętności negocjacyjnych. Dzięki warsztatom zdobyli wiedzę na temat samych siebie i odpowiedzieli na pytanie co jest powodem sukcesów i co jest powodem porażek w kontaktach z klientami.
W trakcie spotkań pracowaliśmy na różnych stylach społecznych klientów.
Wypracowaliśmy rozwiązania na realność uczestników jak sobie radzić w sytuacjach trudnych z klientami.
Pracowaliśmy nad bankiem dobrych praktyk, które do dnia dzisiejszego sa wykorzystywane w pracy handlowców.
Co to jest sprzedaż narracyjna? Jak finalizować sprzedaż? Jakie są zaawansowane techniki sprzedaży B2B? Jak po porażce wrócić do pełnej efektywności? Jak komunikować się z trudnym klientem?
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.