Ministerstwo Spraw Zagranicznych – Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Case studies

Ministerstwo Spraw Zagranicznych włączyło szkolenie Gammy do Akademii Korpusu Dyplomatycznego.

zdjęcie - Ministerstwo Spraw Zagranicznych – Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem
Szkolenie „obsługa klienta i interesariusza” miało za zadanie przygotować konsuli pracowników placówek konsularnych  do obsługi trudnych sytuacji obsługowych z obywatelami Polski oraz przedstawicielami Polonii zagranicznej. 
 
Fundamentem sukcesu szkolenia było dopasowanie technik szkoleń do specyfiki placówki dyplomatycznej. W ankietach ewaluacyjnych szkolenie zyskało jedne z najwyższych ocen w ramach całej Akademii. Pozytywna ocena szkoleń, rozumienie specyfiki pracy oraz dobra współpraca z koordynatorami ze strony Ministerstwa zaowocowały zaproszeniem do realizacji kolejnych przedsięwzięć szkoleniowych.

 

Współpracuje z nami ponad 100 trenerów. W rankingu Gazety Finansowej – „Najlepsze Firmy Szkoleniowe 2016” zajęliśmy 1 miejsce. Wybierz nasze szkolenia. Zobacz działy: szkolenia administracja, szkolenia HR. Zapraszamy.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza