Są to osoby, które bardzo niechętnie umawiają się na spotkania. Analiza procesu sprzedaży jasno wskazywała, że to właśnie etap umówienia spotkania jest tym, który w największym stopniu obniża efektywność pracowników HSBC. Odpowiedzią na potrzebę biznesową była Akademia Cold Call. W pierwszym etapie objęte nią zostały wybrane oddziały – tak, aby porównać rezultaty akademii pomiędzy oddziałami szkolonymi i tymi, które miały zostać objęte wsparciem w dalszych etapach.
W ramach akademii została wykorzystana technika naturalnego tła – autorskie narzędzie Gammy. Stosowanie techniki wymaga, aby szkolenie było prowadzone przez trenera, który posiada osobiste doświadczenia w umawianiu spotkań, w telesprzedaży. Dzięki tej technice uczestnicy już na samym szkoleniu umawiali dużą liczbę wartościowych spotkań.
Szkolenia zamknięte zostały zaprojektowane w taki sposób, aby rozwój dotyczył zarówno umiejętności jak również zmiany przekonań. W rezultacie średni wzrost liczby umówionych spotkań wyniósł ponad 80%.
Projekty komercyjne
Administracja publiczna
Pełna lista referencyjna
Zestawienie case studies
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.