HSBC – Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Case studies
Potrzebą biznesową Banku HSBC było zwiększenie liczby umawianych spotkań przez private bankerów. Grupa docelowa umawianych spotkań to najzamożniejsi Polacy – głównie przedsiębiorcy oraz menedżerowie najwyższego szczebla.
zdjęcie - HSBC – Telesprzedaż, sztuka umawiania spotkań

Są to osoby, które bardzo niechętnie umawiają się na spotkania.  Analiza procesu sprzedaży jasno wskazywała, że to właśnie etap umówienia spotkania jest tym, który w największym stopniu obniża efektywność pracowników HSBC. Odpowiedzią na potrzebę biznesową była Akademia Cold Call. W pierwszym etapie objęte nią zostały wybrane oddziały – tak, aby porównać rezultaty akademii pomiędzy oddziałami szkolonymi i tymi, które miały zostać objęte wsparciem w dalszych etapach. 

W ramach akademii została wykorzystana technika naturalnego tła – autorskie narzędzie Gammy.  Stosowanie techniki wymaga, aby szkolenie było prowadzone przez trenera, który posiada osobiste doświadczenia w umawianiu spotkań, w telesprzedaży. Dzięki tej technice uczestnicy już na samym szkoleniu umawiali dużą liczbę wartościowych spotkań. 

Szkolenia zamknięte zostały zaprojektowane w taki sposób, aby rozwój dotyczył zarówno umiejętności jak również zmiany przekonań. W rezultacie średni wzrost liczby umówionych spotkań wyniósł ponad 80%.

Wybierz nasze szkolenia: szkolenie zarządzanie ludźmi, szkolenie zarządzanie zmianą. Zapraszamy.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza