EMMERSON – Budowanie zaangażowania

Case studies
EMMERSON to jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm na rynku nieruchomości, istniejąca od 1994 roku. Wizytówką firmy są wysokiej jakości usługi oparte na rzetelnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu.
zdjęcie - EMMERSON – Budowanie zaangażowania

Emmerson świadczy usługi zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm i instytucji. Firma działa we wszystkich sektorach rynku nieruchomości na arenie ogólnopolskiej.

Gamma rozpoczęła współpracę z Emmersonem w roku 2007 jako jeden ze strategicznych partnerów Spółki w zakresie ekspansji firmy. Współpraca obejmowała szereg działań o charakterze sprzedażowym (jak np. Zaawansowane techniki negocjacyjne, Sztuka podpisywania z klientem umowy na wyłączność, Budowanie relacji z klientem etc) oraz menedżerskich (Budowanie autorytetu, Zarządzanie zespołem rozproszonym, Zarządzanie zmianą oraz Budowanie zaangażowania).

Kluczowym obszarem współpracy z Gammą był cykl szkoleń z zakresu Budowania Zaangażowania pracowników. W projekcie wzięli udział menedżerowie zarządzający zespołami sprzedawców oraz menedżerowie zarządzający pracownikami biurowymi.

 

Gamma - najlepsza firma szkoleniowa roku w rankingu Gazety Finansowej. Zobacz nasze szkolenia: i wiele innych. Zapoznaj się z nimi. Zapraszamy.

 

Koncepcja szkolenia bazowała na modelu tzw. Leadershipu transformacyjnego, autorskiego narzędzia budowania zaangażowania pracowników. Dzięki temu rozróżnieniu wskazane zostały różnice pomiędzy liderowaniem a menedżerowaniem, istotne w procesie angażowania. Uczestnicy szkolenia, wzięli udział w symulacji opartej na rozpoznawaniu stopnia dojrzałości pracowników. Gamma w tym miejscu zaproponowała autorskie narzędzie tzw. Matryc delegowania zadań,  ze względu na stopień dojrzałości pracownika.  Matryce spotkały się z aprobatą menedżerów. Z badań przeprowadzonych rok po zakończeniu projektu wynikało, że ponad 65% pracowników pozytywnie ocenia funkcjonowanie matryc i deklaruje, że pozytywnie wpłynęły i znacznie uporządkowały ich pracę. Menedżerowie natomiast zadeklarowali, że matryce pozwoliły wzbudzić w pracownikach motywację wewnętrzną. Dzięki temu, obniżony został stopień kontroli działań pracowników (wynikający najczęściej z tzw. Motywacji zewnętrznej). Pracownicy utożsamili siebie i swoją pracę z celami strategicznymi firmy.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza