BSH – cykl szkoleń obejmujących warsztaty: „Efektywna komunikacja” i „Sztuka przekonywania”
Case studies
Na przestrzeni roku 2017 i 2018 mieliśmy przyjemność realizować szkolenia z zakresu komunikacji i perswazji dla BSH.
BSH – cykl szkoleń obejmujących warsztaty: „Efektywna komunikacja” i „Sztuka przekonywania”
Na przestrzeni roku 2017 i 2018 mieliśmy przyjemność realizować szkolenia z zakresu komunikacji i perswazji dla BSH. Projekt ten można wyróżnić z kliku względów:
Po pierwsze jest modelowym przykładem świadomej współpracy dużego koncernu z firmą szkoleniową, która pozwala realizować strategię organizacji poprzez konsekwentne i zgodne z wewnętrznymi systemami ZZL (strategia rozwoju, model kompetencji, ocena okresowa) podejście do kompleksowego i celowego rozwoju Współpracowników, dzięki precyzyjnie zaprojektowanym i dopasowanym do potrzeb Zamawiającego, warsztatom kupionym „z rynku”. (kluczowymi czynnikami sukcesu w przypadku takich projektów są zazwyczaj wysoka kultura organizacyjna Zamawiającego i wynikająca z niej głęboka świadomość potrzeb rozwojowych – dodatkowo sprecyzowana w ramach regularnie prowadzonej oceny okresowej i planowaniu niezbędnych działań szkoleniowych oraz odpowiednie know-how, doświadczenie i potencjał organizacyjny firmy szkoleniowej – w tym przypadku wszystkie te warunki zostały spełnione).
Drugim (choć pierwszorzędnym) powodem dla którego warto przyjrzeć się uważniej temu projektowi są ludzie, którzy w nim uczestniczyli. Wyjątkowi, ciekawi, zaangażowani w swoją pracę, utożsamiający się z pracodawcą (co ciekawe – wcale go nie idealizujący) i… obdarzeni dystansem do samych siebie oraz ogromnym poczuciem humoru.
Tu mała anegdota. Szkolenie „Sztuka przekonywania” otwierało bardzo charakterystyczne dla tego zakresu merytorycznego ćwiczenie – eksperyment szkoleniowy. Bez zdradzania szczegółów (nie chcemy psuć zabawy innym!) możemy powiedzieć, że „skutkiem ubocznym” ćwiczenia bywają nieco ekstrawaganckie czynności wykonywane przez Uczestników, które, niejako rykoszetem, mogą trafić w postronnych, niczego nie podejrzewających obywateli…;D Dość powiedzieć, że tym razem „ofiarą” padł (przesyłamy pozdrowienia i wyrazy uznania!!!) pan odpowiedzialny za obsługę strefy szkoleniowej w łódzkim Novotelu – żebyście mogli Państwo zobaczyć tą minę na widok sunącej w Jego strony grupy szkoleniowej śpiewającej z zapałem kolędę… Latem!
Tak – grupa nawet się nie zawahała. Dobrali tylko muzykę, sprawdzili tekst i hotel usłyszał dobrą nowinę…
Takie projekty udowadniają, że wartość merytoryczną świetnie wspiera dobra zabawa.
Zapraszamy do udziału w szkoleniu z komunikacji. Dzięki temu szkoleniu rozwiniesz m.in.: umiejętność wyrażania swoich myśli w sposób prosty i precyzyjny, umiejętność aktywnego słuchana, umiejętność przyjmowania i udzielania informacji zwrotnej.
Innowacyjność i kreatywność rozumiana jako gotowość do dostrzegania nowych zagadnień jako szans, przeformułowania niespodziewanych problemów w sukcesy, gotowość do akceptowania i wdrażania zmian. Zapraszamy na nasze szkolenie kreatywność i innowacyjność.
Komunikacja to kompetencja fundamentalna – leży u podstaw większości czynności wykonywanych przez menedżerów, specjalistów i sprzedawców. Szkolenie z komunikacji to zestaw praktycznych, skutecznych narzędzi, które łatwo wdrożyć do swojej pracy. Serdecznie zapraszamy na trening komunikacji interpersonalnej!
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.