Benefit System – Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem
Case studies
Firma Benefit System, zaprosiła Gammę do realizacji projektu, którego celem była poprawa jakości kontaktów pracowników back office z klientami zewnętrznymi, a także wewnętrznych.
Istotne było, aby wśród osób obsługujących klientów, wzrosła świadomość ich roli i wpływu na budowanie wizerunku firmy na zewnątrz. Profesjonalnie obsłużony - zadowolony klient rekomenduje firmę w swoim otoczeniu. W związku z tym pracownicy, kontaktujący się z klientami zewnętrznymi, na każdym etapie procesu obsługi powinni w fachowy sposób z nim rozmawiać i postępować.
W projekcie wzięło udział ok. 40 pracowników firmy (dział księgowy, windykacji, administracyjny). W trakcie warsztatów wypracowano nowe standardy obsługi klienta, swoisty kodeks dbałości o klientów, rozwiązywania ich problemów i budowania długotrwałych relacji. Wyniki projektu zostały wysoko ocenione przez kadrę zarządzającą.
Współpracuje z nami ponad 100 trenerów. W 2016 roku przeszkoliliśmy ponad 6 tys. klientów indywidualnych. Oferujemy szkolenia otwarte i zamknięte. Szkolenia HR i szkolenia dla administracji publicznej. Zobacz nasze nowe szkolenia.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalny
Zawsze aktywne
Techniczne przechowywanie lub dostęp są ściśle niezbędne do uzasadnionego celu, jakim jest umożliwienie korzystania z określonej usługi wyraźnie żądanej przez abonenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu za pośrednictwem sieci komunikacji elektronicznej.
Preferencje
Techniczne przechowywanie lub dostęp jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które abonent lub użytkownik nie prosił.
Statystyka
Techniczne przechowywanie lub dostęp wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Techniczne przechowywanie lub dostęp są wymagane do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.