Benefit System – Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem

Case studies
Firma Benefit System, zaprosiła Gammę do realizacji projektu, którego celem była poprawa jakości kontaktów pracowników back office z klientami zewnętrznymi, a także wewnętrznych.
zdjęcie - Benefit System – Obsługa klienta – komunikacja i asertywność w pracy z trudnym klientem
Istotne było, aby wśród osób obsługujących klientów, wzrosła świadomość ich roli i wpływu na budowanie wizerunku firmy na zewnątrz. Profesjonalnie  obsłużony - zadowolony klient rekomenduje firmę w swoim otoczeniu. W związku z tym pracownicy, kontaktujący się z klientami zewnętrznymi, na każdym etapie procesu obsługi powinni w fachowy sposób z nim rozmawiać i postępować.
 
W projekcie wzięło udział ok. 40 pracowników firmy (dział księgowy, windykacji, administracyjny). W trakcie warsztatów wypracowano nowe standardy obsługi klienta, swoisty kodeks dbałości o klientów, rozwiązywania ich problemów i budowania długotrwałych relacji. Wyniki projektu zostały wysoko ocenione przez kadrę zarządzającą.
 

Gamma. Firma szkoleniowa 2016 roku.

Współpracuje z nami ponad 100 trenerów. W 2016 roku przeszkoliliśmy ponad 6 tys. klientów indywidualnych. Oferujemy szkolenia otwarte i zamknięte. Szkolenia HR i szkolenia dla administracji publicznej. Zobacz nasze nowe szkolenia.

Zobacz nasze

referencje i case studies

Referencje

Projekty komercyjne

Referencje

Administracja publiczna

Referencje

Pełna lista referencyjna

Case studies

Zestawienie case studies

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza