W raporcie HR „Kompetencje przyszłości” z roku 2020 powtarzaliśmy za raportem Światowego Forum Ekonomicznego Davos, że najbliższe 10 lat to będzie okres bezprecedensowego doskonalenia nowych kompetencji i że jest czas aby spokojnie tego dokonać.
Chwilę po tym wybuchła pandemia, przyśpieszona cyfryzacja społeczeństw, teraz wojna w Ukrainie i szereg potencjalnych następstw ekonomicznych i geopolitycznych na horyzoncie. Okazało się, że dogoniliśmy przyszłość szybciej niż się tego spodziewaliśmy.
Czas na transformację się skurczył. Kompetencje przyszłości stały się kompetencjami teraźniejszości – wymaganymi dziś – w świecie nowego nieporządku, w którym płynnie przechodzimy od jednej zmiany do drugiej.
Webinar będzie adresował do takich tematów jak:
- Jakie są kluczowe kompetencje przyszłości?
- Co to jest model kompetencji przyszłości organizacji i jak jest wdrażany?
- Jak się mają kompetencje przyszłości do budowania kultury ciągłego doskonalenia / rozwoju
- Reskilling, Upskilling i Redeployment – w kontekście kompetencji przyszłości
- Pierwsze kroki w implementacji kompetencji przyszłości – rola HR
Części webinaru będzie poświęcona pytaniom i odpowiedziom, a także rekomendacjom.
Webinar poprowadzi lider centrum kompetencyjnego „Leadership i Zarządzanie”, ekspert w obszarze transformacji kulturowych, autor raportów i publikacji dot. Kompetencji przyszłości, Learning Agility oraz trendów HR. Założyciel Think Tanku dla środowiska HR w Polsce. Cyklu spotkań, podczas których przedstawiciele działów HR dzielą się dobrymi praktykami oraz poszukują rozwiązań swoich problemów.
Uwaga techniczna
Prosimy o używanie przeglądarki Chrome bądź Microsoft Edge – one najlepiej współpracują z platformą Clickmeeting, na której odbędzie się wydarzenie.
Zapraszamy do udziału w webinarze, który odbędzie się w terminach:
- 22 kwietnia 2022, godz. 10.00 - 11:00 (wraz sesją Q&A)
Aby zgłosić chęć udziału w wydarzeniu proszę wypełnić formularz znajdujący się w poniższym linku.
Uwaga!
W formularzu zgłoszenia prosimy o podawanie wyłącznie adresów firmowych.