Najciekawsze jest to czego nie widać…

Transfer ciemnej materii

„Transfer Ciemnej Materii” jest wielką metaforą zarządzania, komunikacji i współpracy między działowej w organizacjach. Uczestnicy będą mieli za zadanie skonstruować zaawansowane urządzenie półprzewodnikowe, aby dokonać na planecie Wenus transmisji ciemnej materii.


Transfer Ciemnej Materii” jest wielką metaforą zarządzania, komunikacji i współpracy między działowej w organizacjach. Uczestnicy będą mieli za zadanie skonstruować zaawansowane urządzenie półprzewodnikowe, aby dokonać na planecie Wenus transmisji ciemnej materii.

Tylko poprawnie działające urządzenie pozwoli na bezpieczną ewakuację ludzkości i dalszy podbój kosmosu. Podczas budowania tego układu na Wenus lub podczas zarządzania efektywnością działań z centrum na Ziemi, uczestnik napotka bariery komunikacyjne związane z odmiennymi koncepcjami i łącznością radiową. Doświadczy wyzwań menedżera i perspektywy pracownika.

Wyznaczy priorytety, będzie motywować i rozwiąże problemy w sytuacjach „bez wyjścia” lub gdy „nikomu się nie chce”.

 

 

PRZEBIEG GRY:

  • Baza na Ziemi – jest to centrum dowodzenia i koordynacji działań. Pracuje tu kadra zarządzająca, która na podstawie otrzymanego schematu konstruuje prototyp umożliwiający załodze na Wenus zbudowanie urządzenia do transferu ciemnej materii.
  • Baza kosmiczna na Wenus – jest to obszar planety, na którym działa kadra zadaniowa. Kadra ta wykonuje polecenia otrzymywane z centrum dowodzenia z Ziemi,
  • Kadra w centrum dowodzenia musi budować sprawny prototyp skomplikowanego urządzenia oraz przekazywać ustnie instrukcje kadrze na Wenus – jednocześnie dbając o dobry podział obowiązków i jak najlepszą organizację pracy (na Wenus, ale i też we własnym zespole na Ziemi),
  • Czas - kiedy wszystko wydaje się poprawnie połączone – a jednak nie działa,
  • Triumf, kiedy wszystko dobrze zadziała – jak wielka jest radość, pozytywna energia i motywacja do kolejnych zadań – bo to nie koniec misji…
  • Te istotne dane przekazane z terenu zostaną zinterpretowane przez zespół dowodzenia na Ziemi, aby określić całkowite natężenie transferu ciemnej materii.

KORZYŚCI Z WARSZTATU:

  • Zarządzanie zespołem
  • Przywództwo
  • Planowanie i organizacja pracy – efektywność w zarządzaniu
  • Rozkład odpowiedzialności za ostateczny rezultat (np. w organizacji)
  • Komunikacja interpersonalna
  • Współpraca między działami
  • Motywacja
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Budowanie zespołu

Transfer Ciemnej Materii” jest tak zaprojektowany, że pod względem zadań, zagadnień merytorycznych i fabuły koresponduje z innymi grami szkoleniowymi: „Misja Wenus”, „Misja Księżyc”, „Budowa Prototypu Silnika Atomowego”. Dzięki temu dwu- lub nawet trzydniowy warsztat szkoleniowy można zrealizować w oparciu dynamiczne i emocjonujące gry szkoleniowe.

Całość rozgrywki trwa – w zależności od stopnia trudności i moderowania przez trenera – do 2 do nawet 5 godzin. Może wziąć w niej udział maksymalnie 24 uczestników.

Mieliśmy przyjemność

PRACOWAĆ DLA:

Portfolio naszych realizacji:

Komponowanie jest jak gotowanie. Miesza się różne składniki, aby wyszedł smaczny utwór

Projekt ten zbudowany jest wokół wspólnego dla wszystkich uczestników przedsięwzięcia, jakim jest bezpieczne przetransportowanie „złotego jaja” przez wyznaczoną w terenie trasę, stanowiącą swoisty tor przeszkód.

Lego oznacza „baw się dobrze”. W świecie Lego dobra zabawa skłania do współpracy, innowacji, wymiany doświadczeń, podejmowania prób i zaangażowania. Projekty osadzone w Lego Uniwersum mają ogromy pozytywny ładunek emocjonalny oraz dają przestrzeń do eksperymentowania i zmiany.

Najciekawsze jest to czego nie widać…

„Transfer Ciemnej Materii” jest wielką metaforą zarządzania, komunikacji i współpracy między działowej w organizacjach. Uczestnicy będą mieli za zadanie skonstruować zaawansowane urządzenie półprzewodnikowe, aby dokonać na planecie Wenus transmisji ciemnej materii.

Frajda budowania, wyzwanie współzależności, spektakularny efekt

Sesja warsztatowa, prowadzona na dużym poziomie energii, pozwalająca zbudować w uczestnikach otwartość na zmianę. Zadaniem uczestników będzie zbudować miasto. Złożona symulacja pozwala omówić koncepcję dysfunkcji Lencioniego w nawiązaniu doświadczeń „budowniczych”

Świat gier symulacyjnych, rozwijający kompetencje przywódcze i menedżerskie

Poznaj świat gier symulacyjnych stosowanych w team buildingach i warsztatach rozwoju kompetencji menedżerskich! Format edutainmentowy – przez rozrywkę do rozwoju!

Komponowanie jest jak gotowanie. Miesza się różne składniki, aby wyszedł smaczny utwór

Wymyślanie, budowanie, crash-testy – każdy pamięta tą radość z dzieciństwa. Co projektować i czym ? Sky is the limit! – od kloców lego, przez drewno, po specjalne systemy techniczne. Może być to pojazd, może konstrukcja albo urządzenie. Fajnie jest móc wybierać!

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza