ADAPTACJA NOWYCH PRACOWNIKÓW
OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:
W roku 2015 firma z branży usługowej zgłosiła się do nas z prośbą o przygotowanie powtarzalnego eventu, który będzie pełnił funkcję adaptacyjną dla nowych pracowników.
CEL:
Stworzenie wydarzenia alternatywnego dla tradycyjnych narzędzi adaptacyjnych dla nowych pracowników. Event ma być sprofilowany pod kątem pokolenia Y i kreować wizerunek firmy jako atrakcyjnego pracodawcy.
REALIZACJA:
Uczestnicy wzięli udział w grze miejskiej, której poszczególne stacje były tak zaprojektowane aby uczestnicy poznawali niezbędne informacje i przećwiczyli najpotrzebniejsze zachowania w pierwszych tygodniach pracy. Stacje gry były usytuowane w budynkach firmowych i w okolicy.
EFEKT:
Spotkania focusowe organizowane 3 miesiące po adaptacji wskazały, że uczestnicy procesu spontanicznie, nie zachęcani w żaden sposób rekomendowali firmę jako „ciekawego i interesującego pracodawcę”.