CASE STUDY 7


TURKUSOWE ZESPOŁOWY

OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:

W roku 2016 zwróciła się do nas firma z branży FMCG.  Dział marketingu w firmie nie funkcjonował efektywnie. Specjaliści traktowali siebie jako pracowników kontraktowych, którzy mają wykonać zadanie, nie zwracając uwagi na realizację celów postawionych przed działem. Dział trawiły konflikty i zadawnione niesnaski.

CEL:

Stworzenie nowej definicji zespołu, ról, procesów i podziału zadań i odpowiedzialności w dziale w taki sposób, aby pracownicy byli bardziej efektywni czerpiąc jednocześnie satysfakcję z pracy i współpracy z innymi.

REALIZACJA:

Uczestnicy wzięli udział w grze składającej się z dwóch odsłon. Pomiędzy odsłonami pracownicy działu poznali koncepcję turkusowego sposobu zarządzania oraz autonomicznych zespołów. Po zapoznaniu się z modelem został wypracowany turkusowy kodeks według, którego uczestnicy wzięli udział ponownie w rozgrywce.

W omówieniu zostały porównane oba modele współpracy – pod kątem atmosfery i współpracy.

EFEKT: 

Zespół przyjął część zasad turkusowego sposobu zarządzania. Członkowie zespołu wskazywali, że podział pracy jest bardziej sprawiedliwy i stał się impulsem do podniesienia efektywności działu. Atmosfera w zespole uegła trwałej poprawie.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza