CASE STUDY 6


EDUTAINMENT


OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:

w roku 2015 firma z branży IT stanęła przed wyzwaniem. Tzw okres romantyczny firmy dobiegł końca. Skończyły się możliwości szybkiego awansu, pojawiło się w firmie więcej procedur, autentyczne zaangażowanie menedżerów zaczęło spadać.

CEL:

Odświeżenie postaw związanych ze współodpowiedzialnością, właścicielskim podejściem do procesów oraz kompetencji podnoszenia zaangażowania u pracowników. Cele te miały być rozwijane podczas wydarzenia planowanego dla całej kadry menedżerskiej.

REALIZACJA:

Uczestnicy wzięli udział w grze kompozytowej „Okręt”. Była to symulacja łodzi podwodnej. Uczestnicy wcielając się w członków załogi stawali przed szeregiem wyzwań. Doświadczenia, które rozgrywka zaserwowała stały się kanwą do warsztatów i treningu mentalnego „Menedżer architektem odpowiedzialności” , który stanowił drugą część wydarzenia.

EFEKT:

Dzięki projektowi edutainmentowemu , uczestnicy mieli okazję doświadczyć na własnej skórze, jak przekonania wpływają na zaangażowanie, oraz jak zaangażowanie wpływa na efektywność osobistą i zespołową. Część treningowa wyposażyła uczestników w pierwsze narzędzia zarządzania odpowiedzialnością i dała impuls do zmian kultury organizacyjnej

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza