Chcemy aby nasi sprzedawcy zastosowali w praktyce przekazane im treści teoretyczne i uwierzyli w ich skuteczność, zanim zaczną je wdrażać w codziennej pracy. W roku 2012 firma farmakologiczna „X” wdrażała koncepcje opracowane przez Jacka Santorskiego w oparciu o prace Jima Collinsa. Model „Good to Great” dedykowany był menadżerom sprzedaży i zakładał budowanie trwałej wartości oraz przewagi konkurencyjnej dzięki zdyscyplinowanym ludziom oraz dyscyplinie w myśleniu i działaniu.
wprawienie w ruch „koła zamachowego” sprzedaży dzięki wyznaczonym wytycznym i przekroczenie Rubikonu własnych możliwości. Przed wdrożeniem powyższych zasad w naturalnym środowisku pracowniczym Departament Rozwoju Zasobów Ludzkich poprosił nas o opracowanie projektu umożliwiającego przetestowanie modelu w praktyce.
dzięki wytycznym Klienta stworzyliśmy całodzienny projekt „ZWYCIĘSKA STRATEGIA”, który zaangażował ponad 40 menadżerów sprzedaży z całej Polski. Całość zrealizowana była na terenie Spały, gdzie na uczestników czekały liczne wyzwania, zarówno fizyczne, jak i umysłowe. Projekt został poddany wyczerpującemu omówieniu następnego dnia.
dzięki „Zwycięskiej Strategii”, uczestnicy mieli okazję doświadczyć na własnej skórze, jak duże znaczenie mają dyscyplina oraz konsekwencja w realizacji przyjętych założeń w obliczu zmiennego otoczenia biznesowego.
Dzięki temu mogli z pełnym przekonaniem zastosować opracowane rozwiązania w naturalnym środowisku biznesowym.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.