CASE STUDY 4


GOOD TO GREAT

OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:

Chcemy, aby nasza kadra menadżerska poczuła na własnej skórze jak ważne jest przywództwo i co tak naprawdę oznacza bycie liderem. W instytucji reprezentowanej przez naszego Klienta zrodziła się konieczność przetransformowania menadżerów w przywódców oddziaływających na serca i umysły swoich pracowników aby przełamać dotychczasowy schemat działania.

CEL:

na zamówienie firmy działającej w sektorze publicznym powołaliśmy w roku 2012 do życia warsztaty EQ LEADERSHIP umożliwiające transformację menadżerów na poziom samoświadomości otwierający drzwi do bycia pełnoprawnym liderem.

REALIZACJA:

opracowane warsztaty oparte są na metodzie improwizacji K.Johnstone’a IMPRO przełamującej wewnętrzne bariery, założenia oraz utarte schematy działania w sytuacjach kryzysowych.

EFEKT:

menadżerowie na własnej skórze odczuli jak ważne są aspekty inteligencji emocjonalnej w przewodzeniu ludziom. Dzięki warsztatom uwrażliwili się na potrzeby swoich pracowników i nauczyli jak wpływać na nich z przyjętymi założeniami.

Na dzień dzisiejszy warsztaty cieszą się ogromnym powodzeniem zarówno w kontekście leadershipu, jak również budowania skutecznego zespołu oraz wzmacniania umiejętności sprzedażowych. Zarówno profesjonalny sprzedawca, jak i lider mają coś przecież z aktora działającego na emocje odbiorców. Zgrany zespół natomiast jest jak grupa teatralna, gdzie każdy aktor działa w pełnej synergii z pozostałymi.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza