Kompleksowy program wdrożeniowy, którego celem jest poprawa wskaźnika EBITDA firmy poprzez zdobycie nowych klientów, zwiększenie udziału sprzedaży u obecnych klientów oraz podniesienie marży na sprzedaży. Realizuje to poprzez takie jak hunting, farming, warsztaty strategiczne i wdrożeniowe, bezpieczeństwo psychologiczne i prace nad modelami mentalnymi.
Lista szkoleń dla menedżera sprzedaży. Szkolenia dostarczają najlepszych praktyk jak wdrażać i jak egzekwować inteligentny hunting (zdobywanie nowych klientów) i inteligentny farming (uzyskiwać większe kontrakty od obecnych)
Tu znajdziesz listę prawie 20 programów szkoleń z obszaru sprzedaży, perswazji, negocjacji, obsługi klienta. Część jest realizowana jako szkolenia otwarte, na które zapisują się osoby indywidualne bądź skierowane przez przełożonego albo HR. Inne szkolenia są realizowane jako szkolenia zamknięte – dla całych grup, a program i termin szkolenia jest osobno uzgadniany.
Część naszych szkoleń to klasyki rynkowe, inne to nasze autorskie, unikalne know-how, ale już sprawdzone z sukcesami na rynku. Realizujemy szkolenia online ’owo, stacjonarnie i łącząc formaty – hybrydowo. Szkolenia sprzedażowe (szkolenia dla handlowców, szkolenia zakupowe): od podstawowych technik sprzedaży przez challanger sale po autorskie Seek&Sale Training (szkolenia dla sprzedawców). Propozycję uzupełniają szkolenia z negocjacji na kilku poziomach, szkolenie z obsługi klienta oraz zestaw szkoleń z wywierania wpływu, psychologii sprzedaży i psychomanipulacji.
Dziś wielu sprzedawców sprzedaje online – nasze szkolenia online czy stacjonarne uwzględniają specyfikę rynku – uczymy jak dostosowywać znane techniki podczas video i telekonferencji, pokazujemy nowe narzędzia, które są skuteczne wyłącznie w sprzedaży zdalnej (inne dla B2B, inne dla B2C)
Nasze szkolenia są zorientowane na rezultat (wzrost wolumenu sprzedaży, średnia wartość transakcji, marża, cross i up selling). Wzrost wyników uzyskujemy zarówno poprzez drobne modyfikacje zachowań sprzedażowych, oddziaływanie na postawy i przekonania jak również przez tworzenie nowych standardów w tym obszarze. Szkolenia sprzedażowe online mają tą wartość w obecnych czasach, że klienci szybko zmieniają swoje skrypty zakupowe – warto reagować na nie na bieżąco poprzez krótkie szkolenie online’owe.
W przypadku transformacji całego działu sprzedaży i strategii sprzedaży mówimy o złożonym procesie, w którym osobne szkolenia otrzymują menedżerowie sprzedaży, osobne sprzedawcy (niezależnie czy będzie to szkolenie online czy stacjonarne czy format hybrydowy)
Szkolenie dla handlowców wymaga zaprojektowania procesu od podstaw, tworzenia nowych unikalnych rozwiązań szkoleniowych. Dlatego nasze szkolenia sprzedażowe traktujemy jako punkt wyjścia do dalszych rozmów.
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B - 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.
Cold Calling jest szkoleniem najrzadziej wybieranym przez samych handlowców mimo że to tej kompetencji najbardziej potrzebują. Seek&Sale jest warsztatem rozwiązań – uczestnicy otrzymują gotowe techniki, które są skuteczne w polskich warunkach wobec klientów, którzy cenią swój czas i są wymagającymi rozmówcami. Zapraszamy na szkolenie sprzedaż przez telefon!
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesjonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.
Niby wszyscy znają podstawowe techniki sprzedaży, ale rzadko je stosują. Nie rozpoznają potrzeb, argumenty nie przyjmują formy korzyści, nie potrafią obronić ceny danego produktu czy usługi. Jednocześnie umiejętne ich stosowanie oraz dobre szkolenie ze sprzedaży mocno wpływa na sprzedaż. Szkolenie zawiera moduł dostosowawczy do warunków online.
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
Trening mentoringowy online - uczestnicy dostają innowacyjne, ale już sprawdzone rozwiązania i techniki sprzedaży, które zmienią klasyczną sprzedaż w inteligentny hunting. Unikalne szkolenie dla handlowców i sprzedawców. Szkolenie sprzedażowe zorientowane na osiąganie wyników w inteligentny sposób. Zobacz nasze szkolenia - techniki sprzedaży.
Syndromem ospałego zespołu sprzedaży nazywamy sytuację, w której większość handlowców zajmuje się farmingiem czyli budowaniem relacji z obecnymi klientami oraz pracuje na lead’ach pozyskanych z innego źródła niż własne.
Trudne czasy to właściwy moment na budowanie kultury zorientowanej na zdobywanie. Hunterzy – handlowcy posiadający motywację i umiejętności do zdobywania nowych klientów są teraz na wagę złota. Trudno będzie takich znaleźć i zrekrutować.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw. Farmerów. Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co przekłada się na prowizję.
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
7 na 10 Klientów nie ufa handlowcom. Od razu przyjmuje założenie, że osoba sprzedają nie mówi całej prawy i ma ukryte zamiary. Takie postrzeganie relacji powoduje, że klient sam zaczyna manipulować, wybierać, które informacje nam przekaże, a które zostawi tylko dla siebie (bądź dla konkurencji).
Szkolenie prowadzimy jako warsztat rozwiązań, który rozkłada na czynniki pierwsze standard obsługi telefonicznej klienta, relację między klientem a osobą obsługującą. W dzisiejszym świecie, gdzie komunikacja telefoniczna odgrywa kluczową rolę w interakcjach biznesowych, umiejętność profesjonalnego i efektywnego obsługiwania klientów przez telefon jest niezwykle istotna. Obsługa klienta to nie tylko umiejętność rozwiązywania problemów, ale także tworzenia relacji i pozytywnego doświadczenia z kontaktem z firmą.
Choć może się wydawać, że techniki sprzedażowe są zarezerwowane głównie dla pracowników działów handlowych, w rzeczywistości skuteczne umiejętności sprzedażowe mają zastosowanie we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Sprzedaż to nie tylko proces transakcyjny, to także sztuka budowania relacji, zrozumienia potrzeb klienta i dostarczenia wartości. W codziennej pracy umiejętności sprzedażowe nie są zarezerwowane jedynie dla handlowców, ale również dla pracowników innych działów takich jak: doradcy serwisowi, doradcy IT, spedytorzy, pracownicy działu marketingu. Bo każdy kto ma kontakt z klientem sprzedaje!
Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Expirience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory.
Powoli należy żegnać się, przynajmniej na pewien czas, z gospodarką intensywnie rozwijającą się. Tym ważniejsze staje się dziś, aby dbać o tych których już wcześniej pozyskaliśmy. Lojalny, zadowolony klient to wartość, skarb, który pozwoli przetrwać trudny czas, który nas czeka.
Wobec zmieniającej się dynamicznie sytuacji, jednym z największych wyzwań stojących dzisiaj przed pracownikami działów handlowych jest zapewnienie ciągłości utrzymania wysokiej jakości kontaktów z dotychczasowymi klientami oraz rozwinięcie ich do poziomu współpracy strategicznej dla obu stron.
Największym wyzwaniem stojącym w dzisiejszej wyjątkowej sytuacji przed menadżerami działów handlowych wszystkich szczebli, jest zapewnienie ciągłości sprzedaży oraz mobilizowanie handlowców do systematycznego podnoszenia wskaźników sprzedażowych we współpracy z istniejącymi klientami firmy.
Warsztat prowadzi Dawid Didiuk, przedsiębiorca, współwłaściciel i szef sprzedaży w Konsorcjum szkoleniowo-doradczym Gamma, oraz współwłaściciel firmy produkcyjnej Mokosh.
Jeżeli chcesz nauczyć się pozyskiwać nowych klientów lub potrzebujesz odświeżenia wiedzy, nabrania nowej energii i motywacji, zapraszamy Cię do wzięcia udziału w jednodniowym warsztacie prowadzonym przez praktyka biznesu. Podczas spotkania wykonujemy realne telefony do potencjalnych klientów, nie prowadzimy scenek - pracujemy na żywo!
Współczesna sprzedaż to nie tylko bezpośrednia interakcja z klientem, ale także skomplikowane procesy, które wymagają skutecznej organizacji, koordynacji i zarządzania. Umiejętności związane z zarządzaniem projektami dostarczają handlowcom narzędzi, które pozwalają lepiej planować, monitorować i realizować działania sprzedażowe w sposób systematyczny i efektywny.
Zamiast popychać ludzi, lepiej ich pociągać
Przeszkoliliśmy ponad 50 tys. osób na stanowiskach menedżerskich – poprzez szkolenia online‘owe, stacjonarne oraz w formatach hybrydowych. Szkolenia dla menedżerów prowadzą trenerzy z dużym doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych i trenerskim. Zapraszamy na szkolenie dla managerów, te dotyczące kompetencji uniwersalnych tj. zarządzanie zespołem zdalnym i hybrydowym, podnoszenie zaangażowania i produktywności w pracy w trybie zdalnym, budowanie poczucia bezpieczeństwa, radzenie sobie ze emocjami, Learning Agility.
Jeśli będziesz postępował jak wszyscy, będziesz miał wyniki jak wszyscy.
Część naszych szkoleń to klasyki rynkowe, inne to nasze autorskie, unikalne know-how, ale już sprawdzone z sukcesami na rynku. Realizujemy szkolenia online ’owo, stacjonarnie i łącząc formaty – hybrydowo. Szkolenia sprzedażowe (szkolenia dla handlowców, szkolenia zakupowe): od podstawowych technik sprzedaży przez challanger sale po autorskie Seek&Sale Training (szkolenia dla sprzedawców). Propozycję uzupełniają szkolenia z negocjacji na kilku poziomach, szkolenie z obsługi klienta oraz zestaw szkoleń z wywierania wpływu, psychologii sprzedaży i psychomanipulacji.
Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy
Nasze szkolenia HR są odpowiedzią na współczesne potrzeby pracowników. Zarządzanie pokoleniami, turkusowy sposób zarządzania, design thinking, wolontariat pracowniczy – to wszystko tematy, które zagospodarowują potrzebę sensu, współuczestnictwa, rozumienia własnej roli w organizacji.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.